30 Ocak 2012 Pazartesi

DİYET LİMONLU CHEESECAKE TARİFİ

Hep kilo vermekten, spor yapmaktan, yağ yakmaktan bahsettim, simdi sıra tatlıda. Rejimdeyken kendinizi aç bırakmamanız gerektiğini daha önce yazmıştım. Rejim yaparkende arada kendimize ödül vermemiz hem psikolojimize hemde vücudumuza iyi gelecektir, ayrıca diyette kalma sürenizide arttıracaksınız. Ayda birkere bir gün sizlere tarifini vereceğim diyet limonlu cheesecake'ten yiyebilirsiniz. Tatlıyı yediğiniz gün erken saatte yerseniz ve akşam yemeğide yemezseniz, o tatlı size hiçbir şekilde zarar veremez. Hele birde tatlıyı yediğiniz gün sporunuzuda yaparsanız kilo almanız imkansıza yakın olur. Bu tarifi bir arkadaşımdan öğrenmiştim, o bisküvi olarak yurtdışından aldırdığı garip bir bisküvi  kullanıyordu ama ben mavi-yeşil 'in limonlu bisküvisini kullanıyorum. Şimdi gelelim tarife:)




MALZEMELER: 
*2 bardak yağsız süzme yoğurt
*1 paket light labne peynir
*3 kaşık tatlandırıcı
*1 yumurta
*1 limon
*3 damla limon aroması
*4 damla vanilya aroması
*2 kaşık yulaf kepeği 
* bir paket mavi-yeşil limonlu bisküvi




GELELİM TARİFE: Labne peynir, yoğurt ve sakarin tel ile çırpılır. Daha sonra limon suyu ve yumurta eklenir çırpılır ve yulaf unu ve aromalarda eklenerek iyice karıştırılır. Koyacağınız kaba, mavi-yeşil bisküviler kırılarak koyulur ve üzerine karıştırdığınız malzemelerin tümü dökülür. Önceden ısıttığınız fırında 170 derecede 15 dakika pişirilir. Pişirdikten sonra buzdolabında nekadar çok bekletirseniz okadar güzel oluyor. Ben 4 saat bekletiyorum.
Herkese afiyet olsun :))




11 yorum:

  1. merhaba,tatlandırıcı yerine normal şeker koyabilir miyiz aynı ölçüyle benim pek diyetle ilgili sorunum yok da söylemesi ayıp:)))

    YanıtlaSil
  2. Bunu okuyanlar size biraz kızabilir:) normal şeker koyarak nasıl olur bilmem sanırım olur kilo problemi yoksa olabilir, ama diyet olmayan yapsanız size daha iyi:)

    YanıtlaSil
  3. Saglikli bir tarif...ellerine saglik.Harika bir blogun var,seni izlemeye aldim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Super bi tarifff yarin hemen deneyecegim;) hem pratik hem kolay

    YanıtlaSil
  5. ben esmer sekerin kullanilmasini öneriyorum daha saglikli olur..tarif hosuma gitti. bende rejimdeyim ve kesinlikle ödülüm bu cheesecake olacak :) tesekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ama ben cheseecakein her türlüsünü çok severim. Bu da çok kolay tarif light olmasına rağmen:=)

    YanıtlaSil
  7. Sakarinle pişirmek kaynatmak zararlı diye okumuştum biyerde tadını da bozar sonradan karıştırın diye yazıyordu...

    YanıtlaSil
  8. güzeldiii...nefisssss

    YanıtlaSil
  9. cok iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  10. Türkiyede ukash kart Alımının merkezleri sizlerle ukash Bu öğrencilerin porselen estetik olasılıkları iyi bir fikir verir ukash her adım tamamlandığında anterior dişlerin restorasyonları görüntülenir. Ayrıca Beekmans nasıl ön kompozit plastik bir

    ön öğesi oluşturmak için bir film olsun ukash Alımının merkezleri sizlerle ukash Bazen GBS olan insanların yorgun hissediyorum ve hareket gibi olamaz ukash kart Galea başın arkasında alın ve occipitalis kas yükseltir alnından frontalis kas arasındaki tendinöz eki temsil

    eder ukash kart Eğer içinde hesabınıza şarj etmek istediğiniz Firma / Oyun / Ürün veya hizmet web

    sitesine giriniz - Ödeme Sayfa girin

    YanıtlaSil
  11. Uzerindeki sosu nasil yapiyoruz??!

    YanıtlaSil