26 Ocak 2012 Perşembe

2012 TRENDLERİ



2012'nin trendlerine hazırmısınız bence hepsi güzel giyilebilir ve en önemliside cıvıl cıvıl insanın içini açan şeyler. Bakalım sizde beğenecekmisiniz?



1-METALİK RENKLER: Bence bu metalik pantolon çok güzel duruyor biraz iddalı her vücut tipine uygun değil. Mesela kalın bacaklı olanların tercih etmemesi gereken bir renk ve model. Ama metalik olan herşey moda bu yıl illa pantolon olmasına gerek yok. 







2-TURUNCU:Benim en hoşuma giden trendlerden, insanın içini açan bir renk turuncu. Bu yıl en moda renk diyebilirim turuncu için. Elbise, gömlek, etek, pantolon ne olursa giyilebilir. Bu arada Rihanna'nın turuncu pantolon ve mor üst kombinine bayıldım. Sizde turuncu ile mor rengi birlikte kullanabilirsiniz çok güzel duruyor.






3-PASTEL RENKLER: Pastel renkler biraz soğuk dursada bu yıl fazlasıyla karşılaşacağız. Bence pastel renkler herkese yakışmayabilir. Kişinin saç rengi, ten rengi ve makyajıda önemli giydiği renkte. Pastel renkleri kullanırken bunlarıda göz önünde bulundurursak daha güzel olur.






4-FUTURİSTİK DESENLER: Desenli giyinmeyi sevenlere müjde bu yıl desenler çok moda. Desenli pantolon, ceket, etek aklınıza gelebilicek herşey. Hatta desenli alt ve üstleri bile birarada kullanabilirsiniz. Aşağıdaki pantolonda Zara'nın yeni sezonundan, fiyatı 139 tl , desenli giyerim derseniz kaçırmayın.









5-PEMBE TAKIMLAR: Bu trend en çok benim hoşuma gitti çünkü pembe rengine aşığım. Bu yıl pembe inanılmaz moda hemde alt üst pembe giymek moda yani pespembe. Ayrıca pembe takım elbiseler ve pembe şort üzerine pembe blazer'da trendler arasında.








6-BÜYÜK DESENLER: Bu yıl kocaman desenler olacak heryerde. Giyebildiğiniz kadar büyük desenli herşeyi giyebilirsiniz. Nekadar büyük ve dikkat çekici desenler giyerseniz okadar iyi. Yıldız desenleri ve çiçek desenleri benim favorim. Aşağıdaki çiçekli blazer Zara'nın yeni sezonu , fiyatı 219 tl, birtanede desenli blazer'ım olsun derseniz Zara'da hala bulabilirsiniz.












7-RENGARENK GİYİNMEK: 2012'de en çok giyilecek renkleri sorarsanız çok seçenek var. Bu yıl en az üç rengi birbiriyle uyumlu olacak şekilde kullanabilirsiniz. Birbirinden göz alıcı renkleri birarada giyebilirsiniz. Çekinmeden en sevdiğiniz renkleri rahatlıkla giyin nede olsa üç dört rengi karıştırmak moda.





5 yorum:

  1. hepsi gerçekten harika mutlaka aralarından herkesin stiline uygun olan birtane çıkar diye düşünüyorum pembeye benimde tutkum büyük oda benim stilime uygun ;)

    YanıtlaSil
  2. Hayalperest
    Desenıze bu yaz rengarenk ve cıvıl cıvıl sokaklar, kendı adıma
    Mutluyum sahsen.

    YanıtlaSil
  3. rıhannadaki pantolon çok güzelmiş yazın gerçkten güzel olur :)

    YanıtlaSil
  4. turuncu gerçekten benim rengim...harika bi post olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. kotonda transparan etekler var yeşil ve siyahı bayıldım ve hemen 1 tane aldım bende bakın

    YanıtlaSil