23 Ocak 2012 Pazartesi

BABY DİOR




Bloglarda genellikle kadınlara yönelik  tasarımlara yer veriliyor. Ben blogumda çocuklarla ilgili ve erkeklerle ilgili postlar da hazırlayacağım. Ben şahsen birazda anneler için birşeyler yapmak gerektiğini düşündüm ve yeni anne olanlara , bebekleri için en güzel markayı seçtim. Yeni doğmuş bebekler ve daha büyük çocuklar için benim en beğendiğim marka Baby Dior. Tasarımlarını gördüğüm zaman hemen alasım geliyor. Çok güzel şeyler bulacağınıza eminim, fiyatları biraz pahalı gelebilir çünkü dünyaca ünlü bir markanın ürünleri. Baby Dior'u Türkiye'de Beymen'lerde bulabilirsiniz. Benim Baby Dior'da en beğendiğim parça logolu bebek patikleri özelliklede kız için olanları çok güzel. Bebeğinizin özel gününde giymesi için( doğumgünü yada diş buğdayı gibi günlerde) çok şık elbiselerde bulabilirsiniz.



















































Resimler için kaynak:www.dior.com

1 yorum:

  1. iştee faydalı sıte!!son ıkı tercıhımdır çok güzelll ılerde ınsallah kendı cocugumuza alırızz:))

    YanıtlaSil