19 Ocak 2012 Perşembe

İŞTE BENİM EN BÜYÜK ALIŞKANLIĞIM




Ben blog açarımda Nutella'yı yazmazmıyım dedim ve yazdım:)Benim için en vazgeçilmez şey.Herkes nasıl kilo verdiğimi merak ediyor.Hergün en büyük boy kavanoz Nutella yiyen biri olarak yemeyi bırakınca kilolarımın büyük bir kısmı gitti desem yeridir. Çünkü benim için yemekten vazgeçmeyeceğim hatta en mutlu olduğum anda ve en mutsuz olduğum anlarda yediğim birşeydi.Etrafımdaki bayanların birçoğuda benim gibi düşünüyor.Kızlar kilo vermek için yada almamak için uzak durmak gerekiyor, başarabilen banada öğretsin:)








9 yorum:

  1. Ahhh, ahhh Nutella candır, Nutella hayattır.Evden hiiiç eksik olmaz.Allah eksikliğini de göstermesin:-)) Genetik miras açısından çok şanslıyım ki yesemde kolay kolay kilo almam. Allaha hep bana diyet yaptırtacak bir hastalık vermesin diye de hep dua ederim zira büyük konuşmayayaım ama kesinlikle çok iradesizim:(( Herkese booll Nutellalı günler dilerim:-))

    YanıtlaSil
  2. bu nutella benimde hayatım nutella aşktır:))))))herşey gider nutella kalır:)))ben şu tatlı işini halledebilirsem zaten herşey süper olucak:))))))

    YanıtlaSil
  3. nutellaya çözüm yok nutella aşktır:)))))

    YanıtlaSil
  4. Nutella'nın şu aralar benim için anlamını anlatan bir şiir yazıcam ;)

    ipodumda hiç dinlemediğim
    sırası gelince de geçtiğim bir parça gibi
    ne dinleyebiliyorum... ne de silebiliyorum....

    YanıtlaSil
  5. Nutella'dan uzak durmakmı? sanırım bunu ömrümün sonuna kadar yapamayacağım çünkü nutella hayatın tadı :) reklam gibi oldu ama öyle :)))

    YanıtlaSil
  6. nutellaaaa candırrrr:)) acaip canım çekti şuan benimde vazgeçilmezlerim arasındadırr ;)

    YanıtlaSil
  7. Cooook guzel ve cook begendigim biridir.. Ne giyse yakisiyorr kendisine :)) buarada Sizede cook basarilar dilerim :)) zevkle takip ediyorum.. :) ayse top

    YanıtlaSil
  8. yaaaa :)) bende niye kilo weremiyorum diyodum

    YanıtlaSil
  9. Bi tapmadığınız kalmıştı amk

    YanıtlaSil