19 Ocak 2012 Perşembe

NEU LASH









Sizler ile  muhteşem bir ürün paylaşmak istiyorum aranızda duymuş olanlarda olabilir. Neu lash kirpik uzatıcı; bu ürünü henüz kendim kullanmadım kirpiklerim uzun ama dahada uzun olsa fena olmaz:) Kullanan dört arkadaşımdan gördüğüm ve duyduğum kadarı ile 21 gün kullanıyorsunuz ve 22.günde inanılmaz kirpiklere sahip oluyorsunuz.Gözümle gördüm aradaki farkı süper. Neu lash Harvey Nicholas'da satılıyor oradan alabilirsiniz. Kaş için olanıda var diye duydum ama etrafımda kullanan henüz yok, kirpik için olanı bukadar başarılı ise mutlaka kaş için olanıda iyidir diye düşünüyorum, malum kalın kaş modası var herkese lazım bu ürün.

10 yorum:

  1. hımmmm kulağa hoş geliyor ama fiyatı nedir sezinciğim ayrıca ben eeose diye bır urun duymustum kullanan varmı?

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü bir çok bayanın kullanıp memnun kaldığını duydum,gerçekten de sonuç müthişmiş. Artık badem yağı formüllerinden bıkanlar için ideal bir ürün:)
    http://itsmequeent.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Sezin hanım Neu Lash'ı evvelki yıl Harvey Nichols'a gelmeden önce Amerikada yaşayan arkadaşımdan duymuş ve ona getirtmiştim. hem de 4 tane birden:)Zaten 4 aylı kkullanım seti olarak hepsi birlikte satılıyomuş. Ben bunları kullandım sonuç dediğiniz gibi süper, kirpiklerimi uzattı gürleştirdi de ancak Sezin hanım bir süre sonra kirpikler uzamıyor ve dökülmeye başlıyor.Yani istediğiniz kadar kullanın sonrasında o ilk kullanmaya başladığındaki etkiyi vermiyor. Daha sonra da kullanmayı bıraktım. geçici bir mucizesi var evet ama çok da tavsiye etmiyorum ve fiyatı da biraz pahalı. Ben büyük boyunu o zaman sanırım 140 dolar gibi paraya getirtmiştim.

    YanıtlaSil
  4. kaş icin benim kuzen sarimsak yagi kulandi ve iki hafta icinde resmen kaba tabirle "orman" cikti kokusu hos olmasada baya bi etkili

    YanıtlaSil
  5. Bende tam almayi dusunuyodum secret oldu ozlem yildiz deniz berdan da kullaniodu .. Ama cok kafam karisti simdisezinn aydinlat bizi plss 

    YanıtlaSil
  6. cnm kullandım... uzatıyor fakat ...döküyor sonrasında parada çöpe gidiyor...vazelin kullanın ..sıradan ama sadece vazelin her gece uykudan önce kaş ve kirpikler devam edin son ucu görün sevgiler

    YanıtlaSil
  7. selam; kirpiklerim için denemediğim ürün kalmadı.. Fındık yağı, badem yağı,özel karışımlar hiç bir şey sonuç vermedi. Yaklaşık 2 aydır farklı bir şey denedim ve gerçekten etkisini gördüm. çok yakın bi arkadaşımın göz dr.olan akrabası da göze temas ettirmemek kaydı ile kullanılabileceğini söylemiş,xalatan göz tansiyonu damlası.. Damlanın kullanım ömri sadece 15 gün, her gece ben q tips e damlatarak ters yöne doğru uyguluyorum sadece kirpik diplerime aman sakın göze temas ettirmeyin dikkatli kullanmak gerekiyor. Sonrasında watsons da bulduğum 'loreal renewial lash serum'u kullanıyorum.. Fiyatı da 25 tl civarında.. Gerçekten kirpiklerim uzamaya başladı ve o kadar küçük kirpikler var ki uzamayı bekleyen anlatamam azimle kullanmanızı öneririm:)

    YanıtlaSil
  8. ben hic dokulenini gormedim..amerikadan surekli getiriyorum ve 4 ay once kullandim kirpiklerim cok uzadi ve gurlesti, benimgetiripte kullandirdigim herkes gayet gur kirpiklerle dolasiyorlar..

    YanıtlaSil
  9. sarımsak yağı nasıl uygulanıyor ,sarımsağın kendisini sürsek olmaz mı?malum yağ göze akabilir

    teşekkürler ,Aybala

    YanıtlaSil