28 Ocak 2012 Cumartesi

MÜKEMMEL SAÇLAR İÇİN ÖNERİLER:)




Mükemmel ve bakımlı saçlara kim sahip olmak istemezki ? Sanırım bir kadının en güzel olması gereken yeri saçlarıdır. Çünkü bir kadını saçları gösterir. Bana sorarsanız ben hep uzun saçtan yanayım, kadın dediğin uzun, parlak ve sağlıklı saçları olur. Tabi kısa saçlılar kızmasın, onlarada çok yakışıyorki kısa kestirme cesaretinde bulunabilmişler. Sizler için yapmamız gereken bazı ipuçlarını araştırdım, inşallah faydalı olur.






SAĞLIKLI SAÇLAR İÇİN


1-Öncelikle saçınız için kaliteli ve bilindik ürünler kullanın.
2-Saçlarınızı çok fazla taramayın, yağlanmasına sebep olur.
3-Sağlıklı beslenin. B-6, B-12 ve folic asid; saç için çok önemli. Sebze, meyve ve mutlaka protein tüketin. Protein saçı güçlü tutar.
4-Saçlarınızı yıkarken ve özellikle son kez durularken mutlaka soğuk su kullanın. Sıcak su saçlara zarar verir. Soğuk su ile yıkamak ise saçınızdaki nemi korumanızı sağlar.
5-Saçlarınızı hergün değil gün aşırı yıkayın çünkü saçınızın kendi yağı saçların beslenmesine yarar.
6-Şampuanınızın içindekilere mutlaka bakın, güvenilir bir şampuan kullanın.
7-Islak saç en zayıf saçtır. Banyodan sonra, saçlarınız ıslakken havlu ile sert kurulamak saçları kırar.
8-Banyodan sonra, saçlarınız ıslakken fazla taramayın.
9-Daha parlak, hacimli ve güçlü saçlar için; zeytinyağı, saç kremi ve yumurtadan oluşan karışımı saçlarınıza sürebilirsiniz. Saç diplerine masaj yaparak uygulayabilirsiniz, 2 saat bekletip şampuansız durulayın.
10-Maşa, fön, röfle, perma gibi işlemler saçları aşırı yıpratıyor, mümkün oldukça az yaptırmaya gayret edin.



 



11-Güneşe çıkarken mutlaka saçlarınızı korumak için şapka takın. Saça en zararlı şeylerden biride sıcak.
12-Saçlarınıza mutlaka organik şampuan kullanın.
13-Yazın yüzdükten sonra hemen saçlarınızı durulayın, hatta mümkünse bone ile yüzün. Çünkü klor ve tuzlu su; saçlarınıza zarar verir.
14-Eğer özellikle  kıvırcık saçlarınız var ise hergün yıkamayın, bu saçlarınızın kurumasına sebep olur.
14-Saçlarınızın elektriklenmesinden şikayetçi iseniz mutlaka saç fırçanızı değiştirin. Saç fırçanız ya kıl fırça olmalı yada ahşap.
15-Saçlarınızı mutlaka iki ayda bir kestirin.(ben kıyıpta kestiremiyorum ama yanlış)
16-Saçlarınız mümkün olduğunca toplamayın, bu saçlarınızın dökülmesine sebep olur.
17-Saç kremini saç uçlarınıza uygulamanız yeterlidir.











Kaynak:www.webmd.com

12 yorum:

  1. hangi şampuanı kullanmak gerekir marka adı verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. herkesin saçı farklı oyüzden kuaförünüz daha iyi bilir sanırım:)

    YanıtlaSil
  3. Sagol sezin cok guzel oneriler benim saclarda cok dokuluyor, dikkata alacagim hepsini. Bekliyoruz daha guzel yazilarini :) Fatma

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim inşallah iyi gelir:)

    YanıtlaSil
  5. sümeyra tufan29 Ocak 2012 13:07

    merhaba organik şampuan olarak RAREBLOSSOM urunlerini tavsiye ediyorum :)

    ilk günden etkisini görebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. nigar şençamlar29 Ocak 2012 20:45

    ben ısrarla ekonomik heryerde bulabilceğimiz şampuan markası istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu tavsiye etmem için tam emin olmam lazım inanın şu anda bilmiyorum ama araştırıcam sizin için:)

      Sil
  7. sezin benim saçlar platin üçları yanmış durumda daha fzlada kesiremicem ama kuaförden profesyonel üründe aldım işe yaramıyo bi önerin var mı bana sarı saç yakışıyoda vazgeçmek istemiyorm

    YanıtlaSil
  8. benim saçlarımda çok fazla dökülüyodu aktardan bir karışım aldm çok iyi geldi kimyasal olmayan şampuanlar saça iyi geliyor özellikle ısırgan otlu olan şampuanlar.

    YanıtlaSil
  9. Sezin kullandigin sac kremini yazarmisin?

    YanıtlaSil
  10. bu önerileri sevdim

    YanıtlaSil
  11. Sezin Abla Benim Saçlarım Çok Fazla Dökülüyor Acaba Hangi Şampuanı Kullanmalıyım ? Bildiğin Biir Şampuan Söyler Misin ??

    YanıtlaSil