28 Ocak 2012 Cumartesi

DOĞAL SAÇ BAKIMLARI



Sizlere üç tane evde yapabileceğiniz doğal saç bakımı önermek istiyorum. Kendim denemedim ama çok yararlı olduğu kesin. En yakın zamanda bende deneyeceğim, hepimize kolay gelsin:)



1-Kuru ve zayıf saçlar için: 2 yemek kaşığı badem yağı, 1 yemek kaşığı taze limon suyu, 1 yemek kaşığı bal. Bal ve badem yağını limon suyuna ekleyerek iyice karıştırın ve karışımı öncelikle saç diplerinize sonra tamamına yayın. Masaj yaparak uygularsanız daha etkili oluyor. Ardından saçlarınızı havluya sarın, ben kuaförde bakım yaptırdığımda saçlarımı streç filme sarıyorlar, daha etkiliymiş oda aklınızda olsun. Yarım saat bekleyin ve şampuan ile durulayın.


2-Dökülmeye karşı maske: 1 yemek kaşığı yılanyağı, 1 yemek kaşığı badem yağı, 1 yemek kaşığı zeytinyağı, 1 yemek kaşığı hint yağı ve E vitamini kapsül. Tüm malzemeler ılık bir şekilde saç diplerine uygulanmalıdır. Bir streç folyoya sarılarak 2 saat beklenir.


3-Parlak saçlar için maske: Yarım çay fincanı yeşil zeytinyağı ile bir çay fincanı süzme balı karıştırın. Bu karışımı iyice çalkalayın ve birkaç gün bekletin. Uygularken tarak ile yedirerek uygulayın. Yine aynı şekilde streç film ile sarın ve yarım saat beklettikten sonra bol su ile durulayın. Saçlarınız ışıl ışıl parlayacak.





Bu maskeleri uygularken bazı yağları nereden bulurum derseniz benim duyduğum İstinye Park'taki pazar bölümünde, organik ürünler satan yerde bu tip yağlar varmış, hatta kendiniz içinde özel olarak yağ karışımı yaptırabilirsiniz.




14 yorum:

  1. tesaduf eseri karsılastım blog'unla...sac tavsiyeleri super oldu!basarılar,sevgiler

    http://bernabozkurt.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim sizede başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Deneyecegim kesin !! haftada bir kere mi yapacagiz maskeyi cnm Fatma balkis

    YanıtlaSil
  4. Evet cnm haftada bir yapmanız yeterli:)

    YanıtlaSil
  5. harika bu,tesekkur ederız :)) en yakın zaman da deneyecegım

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler canım hemen uygulamaya başlıcağım :)bu tavsiyelere daha çok ihtiyacımız var :)

    YanıtlaSil
  7. sezin hn kış için cilt bakım önerileri de isteriz :))) ama krem maske gibi ev yapımı bilmem neler anlık bakım old. için bi de kışın hiç uğraşılmıyo onlarla ...takipteyiz sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok güzell denedim hattaa tşekkür ederimm paylaşımınız içinn:) bu arada blog yaşamınızda başarılarr çok bğendiğimi twitterdan da söylemiştmm szee:))Eflal üN

    YanıtlaSil
  9. bende denedimmm saçlarım pırıl pırıl olduuu tskur ettımmmm:))

    YanıtlaSil
  10. ruken kırıcı10 Şubat 2012 22:36

    çok beğendim deniycem hemen saç tavsiyelerinize bayldım.

    YanıtlaSil
  11. ablacımröfleden yıpranmış saçlar için neler önerirsin

    YanıtlaSil
  12. Merhaba kızlar..
    Dökülen saçlar için muhteşem bir formül öğrendim..uyguladım...sonuç süperr.
    3 su bardağı saf zeytinyağının içine bir baş sarmısağı havanda ezip koyun.tahta bir kaşık yardımıyla karışrıp 3 gün bekletin.Ardından saç diplerinize sonrasındada tüm saçınıza masaj yaparak uygulayın.
    Sonuç gerçekten süper oluyor her elimi atışımda elimde kalan saçlarım duş aldıktan sonra taradığımda bile dökülmüyor artık:))
    Sağlıklı günler dilerim..

    YanıtlaSil
  13. bende de güzel bir tarif var
    3 yemek kaşığı zeytinyağı,3 yemek kaşığı tatlı badem yağı,1 adet bıldırcın yumurtası,1 adet e vitamin ampül karıştır saça yedir.streç filmle sardıktan sonra havluyu sıcak suda ıslat sık saçına sar.2 saç beklet(o arada biriken ütülerinizi yapabilirsiniz) :) önce saç kremiyle sonra tercihen dalan zeytinyağlı şampuan la yıkayın ayda 1 kere tekrarlayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  14. Bende bu konuda bilgilere http://www.sacbeyaz.com dan ulaştım ama detaylarını bilmiyorum. bilen vars mail adresini bırakabilir mi?

    YanıtlaSil