31 Ocak 2012 Salı

EKİN TÜRKMEN'DEN SETTEN FIRÇALAR :)



Şu anda canım arkadaşım, hepinizin çok sevdiği oyuncu sevgili Ekin Türkmen; Tnt'de yayınlanan Bir Kadın Tanıdım adlı dizinin setinden bize makyaj fırçalarını yollamış. Burayada koymak istedim. Ekin'le ilgili daha çok şeyler paylaşacağım. Onun tarzını, oyunculuğunu çok beğendiğinizi biliyorum. Güzellik sırları, bakım ürünleri ve tüm merak ettiklerinizi ilerde paylaşacağım ama bunu dayanamayıp hemen koymak istedim :)















                                                                          
İşleri gerçekten zor saatlerce çekim yapıyorlar ve sürekli makyajları tazeleniyor ama buna rağmen Ekin'in cildi çok sağlıklı ve güzel görünüyor.

İşte Ekin'in setten şu anda yolladığı fotoğraf: makyaj fırçaları :)






5 yorum:

  1. ekin hanımn yüz hatları çok hoş,sevdiğimiz başarılı oyuncularımızdan bi tanesi,sezincm bu arada blogun süper olmuş hayırlı olsun sendende sana ait olan postlarını heyecanla bekliorz...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzelll bir sürü fırça, resim yapar gibi makyaj yapmaya bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  3. uwww süper prenses hakkinda blog'da acildi...süperrr olmusss cok sagolunn :DD

    YanıtlaSil
  4. cok güzel fircalar,bayildim makjaj hileleri yapilir

    YanıtlaSil
  5. ne güzel makyaj yapilir simdi bu fircalarla :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil