19 Ocak 2012 Perşembe

ZARA

Zara benim alışveriş yapmak için en sık uğradığım mağaza desem yeridir.Her sezon mutlaka beğendiğim birşey buluyorum.Özellikle indirim zamanları çok uygun fiyatlarda elbiseler, ayakkabılar bulabiliyorum.İndirime gireli birkaç hafta oldu ama hala birşeyler vardır, bakmanızı öneririm.Özellikle asimetrik elbiseler, clutclar, botlar ve blazer ceketler çok şık.



 Özellikle bu sezonda blazer ceketlerine ve clutch lara bayıldım.Çok klas görünümlü şeyler var.













 Pembe en sevdiğim renk olduğu için pembe blazer ceket benim için en güzellerinden.Bu kombinde çok güzel kullanmışlar.Blazer ceketleri ister kumaş pantolon ile şık olarak ister jean'ler ile spor olarakta kullanabilirsiniz.




Bu siyah tek kollu ve vatkalı elbise ise benim favorim.Birde zaraya giderseniz mutlaka yeni gelen zımba detaylı binici botlara bakın derim.İyi alışverişler:))




Kaynak:www.zara.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder