8 Şubat 2012 Çarşamba

MEHMET ALİ ERBİL'İN EVİ



Sizlerle ünlülerin evlerinden görüntüleri paylaşmaya; babamın evinden başlamak istedim. Bugün yayınlamamın sebebi ise birtanecik babamın doğum günü olması:) Allah ona bir ömür sağlıklı ve bizlerle birlikte bir ömür nasip etsin inşallah. Babamın evindeki her yeri görüntüledim ama bugün sizlerle evinin salonunu paylaşacağım. Salon geniş olduğu için aynı karede fotoğraflayamadım. Ama her bölümü ayrı ayrı koydum sizler için. Salondaki aksesuarları diğer yazımda paylaşacağım. Evin geri kalan yerleri ve çok özel görüntüleride önümüzdeki günlerde buradan takip edebilirsiniz. Salon 4 ayrı bölümden oluşuyor. Babamın salonunda iki ayrı oturma bölümü bulunuyor, bir tanesi şöminenin önünde, diğeride daha çok kişinin oturabilmesi için dizayn edilmiş. Üçüncü bölüm yemek bölümü; bu bölümde, diğer yerlerden ayna kaplı bir duvar ile ayrılmış. Son bölüm ise kütüphane ve çalışma masasından oluşuyor. Diğer iki oturma bölümü ise birbirlerinden camdan oluşan bir bar ile ayrılmış. Evin genelinde taşıyıcı olarak kullanılan sütunlar özel olarak bir malzeme ile kaplanıp, içlerine fotoğraflar yerleştirilmiş. Bana en çok bu sütunlar sorulduğu için bol bol resimlerini paylaştım. Ayrıca büfenin arkasında ve yemek masasının üzerindeki avize'nin olduğu tavanda da duvar kağıdı kullanılmış. Tavanlar ise özel bir boya ile boyatılmış. Aşağıda iki ayrı oturma bölümünü birlikte görüntülemeye çalıştım.






















Bu bölüm; daha fazla kişi oturabilsin diye iki  oturma grubundan oluşuyor. Evde oturma gruplarının altında kullanılan halıları; babam kendi zevkine uygun olarak kendisi satın aldı.

















Bu bölüm ise şöminenin önünde olduğu için çok uzun, deri ve rahat bir divan kullanılmış. Bu divanın önündeki sehpa ise değişik tarzı ile benim favorilerimden biri.


Burasıda yemek bölümü. Burada da ik tane büfe ve yemek masası bulunuyor. Üzerinde ayna olan büfede yemek takımları bulunuyor, diğerinde ise babamın ödülleri ve fotoğraflar var. Dikkat çeken bir başka ayrıntı  ise avizenin olduğu tavandaki duvar kağıdı.













Büfenin arkasında da duvar kağıdı kullanılmış. Büfenin önündeki kapak sağa sola çekilerek hareket ettirilebiliyor.








Bunlar da çok merak edilen sütunlar. Aslında dikdörtgen olan sütunlar; yuvarlak şekilde kaplanmış ve içlerine fotoğraflar yapıştırılarak kullanılmış. 




Burasıda kütüphane ve çalışma masasının olduğu bölüm. Kütüphane okadar büyükki, uzunluğu evin ikinci katına kadar uzanıyor.















Bu köşede de antika olan kral koltukları kullanılmış. Babam antikayı çok sevdiği için, özellikle bu bölüm evindeki en sevdiği yerlerden biri.










Buda yemek bölümü ile oturma gruplarını birbirlerinden ayıran ayna kaplı duvar.











Burada da iki ayrı oturma grubunu birbirinden ayıran camdan yapılmış olan barı görüyorsunuz.


















Sütunlar bana çok sorulduğu için yakından çekip, bol bol fotoğraf koymak istedim. Bu sütunlarda babamın gençlik fotoğrafları, oynadığı filmlerde çekilmiş fotoğraflar, benim düğün fotoğraflarım, kardeşlerimin fotoğrafları ve dedemin oynadığı filmlerden görüntüler bulunuyor.










Canım babama çekim yapmama izin verdiği için teşekkür ediyorum. Doğum günün kutlu olsun canım babam, ilk aşkım....





*Fotoğraflar kaynak gösterilmeden kullanılamaz.


http://www.trendyol.com

23 yorum:

  1. Yaşanmışlık kokan bi ev ne güzel:) Sütunlardaki fotoğraf fikri çok orjinal, çok güzel değerlendirilmiş. İçinde neşe dolu bol kahkahalı günler geçirirsiniz umarımm:)

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. daha öncede seda sayan gitmişti ama bu kadar yakın inceleyememiştik çok boğendim mehmet ali erbilinde doğumgünü kutlu olsun allah sağlık versin inşallah

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık Sezin'im :)

    YanıtlaSil
  4. Sütünlarla ilgili fikir harikaaa iyi düşünülmüş

    YanıtlaSil
  5. Sütun fikri çok hoş ve bir o kadarda başarılı.
    Hem klasik hem modern hem vintage kokan bir ev.
    Hepsi harmanlanmış ortaya bu nefis ev çıkmış.
    Sıkı kafa patlatılmış bir ev.Diğer evler gibi tıpkısının aynısının aynısından değil :)
    Keyifle oturmanız dileğimle.
    not: sezin siten her gün daha daha daha başarılı bir hal alıyo.
    yürürsün sen bu yolda.
    çok öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  6. Mehmet ali erbilee bir omur daha buu guzel ewinde cocuklariyla ve sevdikleriyle gecirmesi dilegiyle nice seneleree...

    YanıtlaSil
  7. Mrb
    mekanların güzelliği tabiki çok önemli ancak;
    Ondan daha da önemlisi içinde yaşayan insanların sağlığı ve mutluluğudur.
    Mehmet Ali Erbil ülkemizin en sevilen tv adamlarından biridir.
    Ancak kendisi son aylarda bazı şanssızlıklar yaşadı.

    Umarım herşey yoluna girer cünkü onun art niyetle bir şey söyleyecegine inanmıyorum. Kendisini çok seviyorum.

    Mustafa ALTUNER
    altuner55@msn.com

    YanıtlaSil
  8. eskiyle yeninin bu kadar iç içe geçtiği ve gözleri kesinlikle rahatsız etmediği bir ev görmemiştim, çok başarılı!

    YanıtlaSil
  9. eve bayıldım ama en çok sütunlara bayıldım o nasıl bişey ölee çok çok begendim sayın mehmet ali erbilin dogum günü kutlu olsun ALLAH saglıklı uzun ömürler versin eskik olmasın hayatımızdan hiçbirzaman...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba
    Babanızın evi bana shangai da ki 1400 yıllık wu-zen de gezdiğim kraliyet köşkünü hatırlattı.Antika olan iki el yapımı koltuk çinliler de çok önemli kraliyet koltuğu ve yeni evli olan çiftlerin mutlaka poz verdikleri koltuklar ile aynı sanki.orada ki konsept aynen shangai kraliyet konsepti:)
    babanızı çok seviyorum sizi de twitter sayesin de tanıdım ve çok sevdim.
    Blog açmanız süper oldu..
    başarılarınızın devamı dileğiyle..
    Mehmet ALİ erbil yaşı olmayan tek insan..hiç değişmiyor..allah nice uzun ömürler versin sağlıklı,mutlu,başarılı ve sevdikleriyle birlikte...
    sevgiler
    yeliz

    sevgiler
    yeliz

    YanıtlaSil
  11. çok güzelllll allah babana sağlık sağat versin başımızdan eksik etmesin...

    YanıtlaSil
  12. Bütün yorumlarınıza çok teşekkür ederim, eksik olmayın,beğenmenize çook sevindim:)

    YanıtlaSil
  13. selamlar;
    Bu Yeniköy'deki evimi bilmiyorum ama kendisiyle bir kaç kere karşılaştık.Yeniköy benim çoçukluğumun gençliğimin geçtiği yerdir. Oraya aşığım desem yeridir.Gerçi şimdi evlendiğim için orda oturmuyorum ama ailem orada her hafta giderim.Gidince ayrı bir huzur alırım. Neysee gelelim konuya...Mehmet Ali beyle bizi hiç tanımaz etmez ama arabasıyla yanımızdan geçtiği zaman el sallar selam verir:) bu bizlere özel değil herkese karşı öyledir sevgi doludur.kendisini çok seviyor ve doğum gününü kutluyorum ve daha nice nice sevdikleriyle beraber geçireceği güzel yıllar dilerim:)
    Evinin dekoruna gelince sütunlardaki fotograflara gelince yıllar önce bir tv programına konuk olduğunda evini gezdirmişti bu sütunları taaa o zamanlar görüp beğenmiştim birgün bende yapıcam demiştim:) evimde öyle sütunlar yok ama köşe duvarıma yapma planlarım devam ediyor:)

    YanıtlaSil
  14. BEN EN çoKK rEsİM Olan KÖşeyİ beyendiMm çOk mUtLu Bİ aiLEEE görüyoruMm resiMLERDE

    YanıtlaSil
  15. Cok guzel saglikla huzurla otursun insaallah..Cok samimi cok dogal bi kisilik olan babanizi yeniden ekranda gormek istiyorum..Kcukken onu bi mekanda izlemistim enerjisi muhtesem.Allah onu size hpimize bagislasin hzur mutluluk saglik hep onunla olsun.Ayrica hem annenizi hem de babanizi kutlarim sizin gibi samimi mutevazi hanim bi kiz evlat yetistirdikleri icin..(Eflal UN)

    YanıtlaSil
  16. çok güzel..maşallah demek istiyorum önce.muhteşem bir ev..fotoğrafların olduğu sütuna bayıldım..hep mutlu olun evinizde..allah herkese böyle güzel bir ev nasip etsin..(banada inşallah)..bayıldım..sizi çok seviyorum.gülçin yıldırım..

    YanıtlaSil
  17. İlk öncelikle şanslı bir bayansınız:) çünkü iyi bir babanız var.İyi bir aile ortamına sahipsiniz..ve beni en çok etkileyen şey ise aile değerleriniz..inanıyorum ki aile bağlarınız çok güçlü..Babanız herşeyi hakediyor..Onun değerini bilin..Kendimi tutamayacağım söylemek istiyorum babanız benim babam olsaydı inanınki hayatta hiç birşeyinde olmasa onun yanında olmak ayrı bir heyecan ayrı bir mutluluk ayrı bir duygu onun baba sıcaklığını hissetmek ayrı bir sevgidir bence.ve evinize baktığımda sadace gördüğüm ve hissettiğim duygu sevgi ve aşk..hayatınızda herşeye sahip olabilirsiniz zenginde olabilirsiniz böle muhteşem evinizde olabilir ama içinde bir tek sevgi duyguları yok olursa asla paranızda olsa mutlu olamazsınız..ben her zaman böle düşünüyorum..ve şunuda evlemek istiyorum evlimisin bilmiyorum evlenirsen eğer baban gibi sempatik duygulara sahip olan bir adamla evlenmeni çok isterim :) iyi çalışmalar blogunu çok begendim..


    https://twitter.com/#!/HasanYavcin twitter adresim eğer sıkılırsan arkadaşça konuşmak istersen bekliyor olucam..sadece seni değil kalbi güzel olan herkesi bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  18. çok güzel gerçekten sizden ricam ebru şallının ve seda sayanın evini fotolarını paylaşırsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  19. evde en çok beğendiğim sütünlar ve deri chester koltuk oldu :=)

    YanıtlaSil
  20. Fotoğraflar çok cici, özellikle yuvarlak kolona bayıldım, aynısını evimde uygulayabilirim ben de, aklımda olacak.
    Yemek masasının üzerindeki duvar kağıdı ise tavanı çok şık göstermiş, ben de aynı formülü yatak odamın tavanında uyguladım ve çok da şık oldu. Benim kullandığım duvar kağıdının deseni algida desen olarak geçiyor, bunu beğenenlere bir başka alternatif olabilir:) İyi günlerde, sağlıkla, huzurla ve sizlerle birlikte evinde yaşlanması dileğiyle..

    YanıtlaSil
  21. sütunlara bayıldım.

    YanıtlaSil
  22. bence güzel bir ev..ama halı olmaması dikkatimi çekti..tabi içinde insan varken çekilse daha farklı olurdu..evleri sıcak yapan aslında insanlar..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil