11 Şubat 2012 Cumartesi

SEVGİLİYE EN TATLI HEDİYELER : COOKIESTORE VE BONNYFOOD


Sevgililer günü için sizlere çok özel  bir hediye fikri daha sunuyorum. Cookiestore ve Bonnyfood. Öncelikle Cookiestore'dan bahsetmek istiyorum. Sadece sevgililer günü için değil, tüm özel günleriniz de muhteşem bir hediye seçeneği. Kendim bizzat denediğim için gönül rahatlığı ile tavsiye edebiliyorum. Cookiestore; sevgililer gününe özel aşk kavanozları yaptı, bence çok tatlı bir fikir. Hem değişik bir hediye hemde çok lezzetli. Ayrıca dilerseniz kendinize özel kurabiyeler de yaptırabilirsiniz. Ben siparişimi verdim bile sizde kaçırmayın derim. Cookiestore'dan sipariş vermek için twitter.com/cookiestoree, www.cookiestore-esragok.blogspot.com, facebook.com/cookiestoree adreslerinden ulaşabilirsiniz.

                                                                    -COOKİESTORE-




























































                                                                 -BONNYFOOD-

Bonnyfood ise yine denediğim ve memnun kaldığım hediye seçeneklerinden. Bonnyfood'la sevdiğinize meyvelerden, brownieden ve çikolatadan yapılmış çiçekler yollayabilirsiniz. Ayrıca sevgililer günü için üzerinde "seni seviyorum" yazan çikolatalar da çok iyi bir tercih. Yada kocaman bir oyuncak ayı ile sevgilinize gül şeklinde brownie'ler hediye edebilirsiniz. Bonnyfood'a ulaşmak için 4441371 'den ya da www.bonnyfood.com.tr 'den sipariş verebilirsiniz.




















































































































2 yorum:

  1. Yemede yanında yat doğum günü olan bir arkadaşıma gülen yüzlü papatyalar gelmişti yemeğe kıyamadık canlı gibiler:)

    cosmopatra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ay bayıldım (:

    YanıtlaSil