5 Şubat 2012 Pazar

HERŞEY ÇİKOLATA:)



Bir çikolata aşığı olarak bunların hepsine bayıldım. Çikolata'dan i phone kılıfı bendede var ve bayılarak kullanıyorum, aynı zamanda da çikolata kokuyor. Bana bir arkadaşım yurtdışından getirmişti ama internette satışı yapılıyor. Sizler için çikolata görünümlü olan ne varsa  seçtim umarım beğenirsiniz.












Burada da çikolatadan not defteri.










Birkaç gün önce başka bir modelini Twitter'dan da paylaştığım çikolata çakmak.












Bunlar da çikolata kalem kutuları; şu anda okula giden biri  olsaydım, kesinlikle bunlardan bir tane edinmiştim.






Ve çikolata yüzük.






Takarmısınız bilmem ama çikolata çantalar.







Çikolata yastık. Aslında bunları kullanmak; insanın aklına çikolata'yı  getirebilir oyüzden diyette olanlar için pek mantıklı değil:)






Bu da çikolata bilgisayar klavyesi, çok güzel görünüyor.









Ve hesap makinesi.


8 yorum:

  1. aaaa yok canim birde cikolatami kokuyor ?? harikadanda öte birsey bu :) rejimde olanlar icin ideal sanirim :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. insanın canı çikolata istiyor.bece çok sakıncalılar.

    YanıtlaSil
  3. çokk şirinler.. :)

    YanıtlaSil
  4. canım cektii vallah :))

    YanıtlaSil
  5. Emel Sarigül6 Şubat 2012 21:43

    Hmmmm süper :)))

    YanıtlaSil
  6. ama bunlar çoookkkkk güzeelll :))))

    YanıtlaSil