7 Şubat 2012 Salı

SELÜLİT'E MUCİZE ÇÖZÜM





Öncelikle selülit nedir ? Selülit; hormonal ve dolaşım bozukluğundan kaynaklanan bir genel dengesizliğin sonucudur. Yani selülit herkeste görülebilir, hatta çok zayıf bir kadında yada genç bir kızdada görebilirsiniz. Bunun kilo ile de doğrudan alakası yoktur. Peki selülitten kurtulmak için ne yapacağız ? Öncelikle beslenmemize dikkat edeceğiz, tuzu olabildiğince azaltacağız, alkolden uzak duracağız, çok yağlı ve çok tatlı şeyler yemeyeceğiz. Ve en önemlisi yürüyüş, size yazacağım karışımı yürüyüş ile birlikte yaparsanız inanın çok etkisini göreceksiniz.

İŞTE MUCİZE KARIŞIM:
* 10 damla biberiye yağı
*10 damla badem yağı
*5 damla kekik yağı
*5 damla portakal yağı

-Badem,kekik,biberiye ve portakal yağını karıştırıyoruz. Ardından ipek bir kese ile 15 dakika selülitli bölgemize bu karışımı iyice yedirerek masaj yapıyoruz. Sonra streç film ile iyice sarıyoruz. Ve eşofmanları giyiyoruz. Daha sonra en az 30 en fazla 1 saat yürüyüş yapıyoruz. Ama önemli bir ayrıntı koşmuyoruz, hızlı bir tempoda yürüyoruz. Yürüyüş sonunda o bölgenin nekadar terlediğini göreceksiniz. Yürüyüşten sonra streç filmi açıp banyo yapabilirsiniz. Bunu 15 gün deneyin çok memnun kalacaksınız. Birde hergün en az 1,5 litre su içmeyi unutmuyoruz. Unutmayın sadece bunları yapıp çikolata yiyerek bir sonuca varamayız:) oyüzden kahve içmiyoruz, kola içmiyoruz, tuzu ve tatlıyı azaltıyoruz.



*Bu yazdığım malzemeleri aktarlardan bulabilirsiniz.
*İpek kese nereden bulurum derseniz onuda; hamam malzemesi satan yerlerde, internette, Watsons ve kapalıçarşıda bulabilirsiniz.








15 yorum:

  1. süpermişşş yaaa

    YanıtlaSil
  2. Harika! Hemen malzemeleri alip denemeliyim, tamda kilo veriyorken cok iyi oldu, motivasyon yüksek yani :)) Tesekkürler...

    YanıtlaSil
  3. ebru şallının selülit savar dvd si çok işe yarıyor, şiddetle tavsiye edilir :) sonuç 21 günde net..

    YanıtlaSil
  4. Blog dunyasina hizli bir giris yaptiniz.keyifle takip ediyorum sizi.monotonluktan uzak cok yonlu bir blogunuz var.umarim boyle devam eder..

    YanıtlaSil
  5. hemen denemek lazım yaza ne kaldı:)))

    YanıtlaSil
  6. sezin hanım şimdi blogunuz çok daha şık ve zarif oldu diğeri basit duruyordu bu süper olmuş :)sordunuz diye yazdım yanlış anlaşılmasın lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki yanlış anlamam teşekkür ederim çok sevindim çünkü bir türlü karar veremiyorum..sevgiler:)

      Sil
  7. sezincim tweet dede yazdım böyle kalsın süper olmuş..:) dilek

    YanıtlaSil
  8. Selamlar:)
    Ben de aslında sayfanı ilk gördüğüm günden beri keşke tamamı beyaz bir arka plan kullansaydı diye düşünmüştüm :)
    Ben de sordun diye söyledim, paylaşımlar çok güzelll aynen devam :)

    YanıtlaSil
  9. Paylaşımlarını keyifle okuyorum. Ellerine sağlık,
    Sevgiler,

    İlknur

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza, iyiki varsınız:)

    YanıtlaSil
  11. nigar şençamlar28 Şubat 2012 10:53

    wücut çatlaklarınada mucize çözüm warmı:))

    YanıtlaSil
  12. Ben gecen hafta; biberiye yagi, badem yagi, bugday yagi, kekik yagindan olusan bir karisim denedim cik net bir sekilde ise yaradigini gordum.. yatmadan once surup strec film ile sardim yedi gun... altarnetif olarak oneririm :)

    tesekkurler...

    YanıtlaSil
  13. eda taşpınarda at kılı fırçası kullanıyormus?

    YanıtlaSil
  14. Diyette oldugum bu donemde ilac gibi geldi. 5 gundur devam ediyorum hayatimda hic bu kadar terledigimi gormedim spor yaparken
    harika otesi tesekkurler...

    YanıtlaSil