3 Şubat 2012 Cuma

TÜRKİYE DOWN SENDROMLULAR SPOR FEDERASYONU


Sizlere benim de yönetim kurulu üyesi olduğum bir federasyondan bahsetmek istiyorum. Türkiye Down Sendromlular Spor Federasyonu. Bizim amacımız Türkiye genelinde 300 bin kişi olan down sendromlu çocuk, genç ve yetişkine ulaşmak. Hedefimiz 2012-2013 yıllarında; 1000 çocuğa spor yaptırabilmek. Kurucu başkanımız Muhammed Abdullah Tuncay ile birlikte çalışmalarımız başladı, sizlere onları ilerde daha yakından tanıtacağım. Aralarında bazı spor dallarında çok başarılı olanlar var, hepsini anlatacağım ve onlarla ilgili tüm bilgileri sizlere vereceğim.


Sizlerle bazı fotoğraflar da paylaşmak istedim. Sayın başbakanımızla ve milli sporcumuz Emre Aşık'la olanları seçtim. Ayrıca federasyonla ilgili biraz daha bilgi verecek olursam:

Sloganımız:  Sporun melek yüzleri

Rengimiz:  Mor ve siyah

Sporun Melek Yüzleri Elçilerimiz:  Milli futbolcu Emre Aşık, Milli voleybolcu Arzu Göllü ve Milli Basketbolcumuz İbrahim Kutluay.









Federasyonumuz ile ilgili tüm bilgileri ve gelişmeleri takip etmek ve onlara destek vermek için www.tdssfed.com adresinden ulaşabilirsiniz. Onları yalnız bırakmayalım, onlar sporun melek yüzleri. 


4 yorum:

  1. okudum çok güzel bir konu umarım istedikleri yerlere gelirler hepsi birbirinden tatlı ve masum...

    YanıtlaSil
  2. merhaba , bu tür organizasyonların içinde olduğunuzu öğrenmek beni sevindirdi.bir kuzenim down sendromlu biz izmirdeyiz ama onlar nazillide küçük yerlede onları bu tür aktivitelere yönlendirmek mümkün olmuyor malesef bildiğim kadarıyla.özel okulları var gerçi ama

    YanıtlaSil
  3. canlarim benim. :-) Allah selamet versin bu güzel yavrularimiza. Bu konuyu dile getirdigin sanada tesekkür ederiz, canim. Siteyi hemen ziyaret edicem insAllah. Ankara`dan sevgiler. :-)

    YanıtlaSil
  4. girişiminizi kutluyorum... Bu oluşumun gayretinden yeni haberim oldu ve tüm kalbimle destekliyorum. Down lu çocuklar ezilmesin, onlarında kendilerini daha iyi ifade edebilmeye hakkı var.

    YanıtlaSil