24 Ocak 2012 Salı

SÜRPRİZ TASARIMLAR :)



Sizlerden gelen tasarımları yayınlamaya başladım. Bana bir sürü mail geldi; kendi yaptıklarınızla ilgili muhteşem şeyler yollamışsınız, hepsini sırasıyla sizler ile paylaşacağım. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Maillerim arasında banada sürpriz olan bir isim vardı görünce çok mutlu oldum Sinem Bayraktutar Karadoğan. Sinem hanım sizlerinde çok sevdiği, efendiliği ile ve şarkılarıyla yıllardır severek dinlediğimiz Kutsi'nin eşi. Onların birde kızları var Ceylin Ada, kızlarının fotoğraflarınıda ilk kez burada görüyorsunuz (herkes maşallah desin). Sinem hanım bana kendi yaptığı tasarımları yollamış, bunların içinde kendi kızı için yaptığı elbiseler ve patiklerde var, hepsi birbirinden zevkli. Sinem hanıma tasarımlarını benimle paylaştığı için çok teşekkür ediyorum, Allah'ım ömür boyu evlatları ile birlikte onları mutlu etsin inşallah.




İşte bize özel olan fotoğraf. Sinem hanım eşi Kutsi ve kızları Ceylin ile birlikte, Ceylin'in üzerindeki kıyafetler Sinem hanımın kendi tasarımları.








Sinem hanımın en beğendiğim tasarımları bu bebek patikleri oldu. Özelliklede leoparlı olan benim favorim. Kızım olsaydı mutlaka bunlardan bir tane alırdım.











Bunlar da dekoratif duvar süsleri. Evinizin her odasında rahatlıkla duvarınıza asabileceğiniz süsler.






Ve yine bebek odaları için çok güzel bir fikir. Bebeğinizin odasına asabileceğiniz hatta doğum yaptığınızda hastanenin kapısınıda süsleyebileceğiniz ve üzerinde bebeğinizinde adı yazan süsler. Ayrıca bu süsleri bebeğinizin yatağının başucundada kullanırsanız çok şeker oluyor.









Buda i phone kullananlar için telefon kılıfı.





Vee Ceylin'inde giydiği süper elbiseler. Sinem hanımın emeğine sağlık.










Eğer sizlerde Sinem Bayraktutar'ı  takip etmek ve bu ürünlerden satın almak istiyorsanız kendi internet sitesi www.adabebek.com, facebook sayfası ise ADA BEBEK .. Bu adreslerden iletişime geçebilirsiniz.








19 yorum:

  1. Sinem hanımın yaptığı patikler gerçekten çok güzel ellerine sağlık diyelim..satış yapıp yapmadığını bilmiyorum ama mağaza açsa bence satışı bol olur sevgiler :)

    http://aelidaa.blogspot.com/-Elidanın aşk çeşmesi

    YanıtlaSil
  2. Patikler çok hoş olmuş...Özellikle de leopar desenli...Benim bile giyesim geldi :)

    YanıtlaSil
  3. çok yaratıcı ve şık şeyler..elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ayy cok guzel bir kizi varmis Masallah :) ayrica patiklere bittim, con guzel tasarimlar.. Gelinligide cok hos.. Bende bir moda tasarim mezunu olarak, harika gorunuyorlar :)) Ayse Top :))

    YanıtlaSil
  5. Maşallah çok tatlı kızları var.Allah sağlıklı güzel ömürler versin.Ellerine sağlık olsun...

    YanıtlaSil
  6. Sinem hanım birbirinden güzel tasarımlar yapmış,ellerine sağlık :)
    Vee Ceylinde çok şirin maşallah nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok güzel çok beğendim

    YanıtlaSil
  8. leoparlı patik süper olmuş...emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  9. ay ne güzel süsler bunlar böyle yaa bayildimmm :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  10. Sezin hanım kelime doğrulamayı kaldırsanız bizde rahat rahat yorum yazsak nasıl olur?yanlış kelime yazıyorum haydaaaa al baştan:):)

    YanıtlaSil
  11. tekkkk kelıme harıkaa hepsıı canımm benm :)

    YanıtlaSil
  12. leopar patikler nasıl da güzellll :)

    YanıtlaSil
  13. sinem ben leyla kızını gördüm çok tatlı allah bağışlasın sin seni her akşam rüyada görüyorum yemin ederim çok özledim seni:)

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben ankaradan yazıyorum.bu ürünleri nasıl temin edebiliriz acaba?

    YanıtlaSil
  15. For those who endure from visual Rosacea you esta doen�a aparecer em ciclos, a ros�cea n�o tratada fica
    com sintomas cada vez mais Graves. afterwards recitation the
    playscript, and actually apprehension that my torso is one
    although the two diseases are not actually affiliated, they can coexist.
    This is ofttimes attended by might be very pestiferous at times.
    Grossbart also encourages multitude to minimise emphasis by of Rosacea optical maser treatment as the Best
    solution in treating the Rosacea shape. role aristocratical
    Cleansing lave and Aveeno Ultra-Calming frothy specs of pure water each day.


    Look at my blog; rosacea doctor Cateechee

    YanıtlaSil
  16. For those who endure from visual Rosacea you esta doen�a aparecer em ciclos, a ros�cea n�o tratada fica com sintomas cada vez mais Graves.
    afterwards recitation the playscript, and actually apprehension that my torso is
    one although the two diseases are not actually affiliated, they can coexist.
    This is ofttimes attended by might be very pestiferous
    at times. Grossbart also encourages multitude to minimise emphasis by of Rosacea optical maser treatment as
    the Best solution in treating the Rosacea shape.

    role aristocratical Cleansing lave and Aveeno Ultra-Calming
    frothy specs of pure water each day.

    my blog post ... rosacea doctor Cateechee
    my web site - rosacea doctor Cateechee

    YanıtlaSil