23 Ocak 2012 Pazartesi

COOKİE STORE




Sizlerle bugün çok başarılı bir kurabiye ve pasta tasarımcısını paylaşacağım; Esra Gök. İnanılmaz kurabiyeler yapıyor, süper fikirleri var. Bebeğinizin diş buğdayı için, baby shower'lar için, doğum günleri ve yıldönümleri için özel tasarımlar yapıyor; yani size özel tasarımlar. Benim en çok beğendiğim tasarımı ise sevgililer günü için olanı; siz esra hanım'a aşk hikayenizi anlatıyorsunuz ve o sizin aşkınız için, sizin hikayeleriniz ile kurabiyeler hazırlıyor. Kurabiyeler 'in tadlarını merak eder iseniz ben bizzat yılbaşı'nda denedim ve bayıldım çok lezzetlilerdi. Önce güzelliklerinden dolayı yemeğe kıyamıyorsunuz ama birkere tadına bakınca hepsi bitiyor. :)







                                    
            Bunlar yılbaşı için hazırlanmış olan kurabiyeler.






          Bu kurabiyeler'de özel tasarım Göknur ve Aykut'a özel.





                   Bunlar da Baby Shower için özel hazırlanmışlar.






       Ve bunlar da Demir'in diş buğdayı için özel tasarlanan kurabiyeler.









Bu da Demir' in diş buğdayı için hazırlanmış pastası. Tam diş buğdayına uygun olmuş daha güzel olamazdı.





  Bu rengarenk kurabiyeler ise benim favorim. Esra hanım bunları Derya baykal'ın programı için özel olarak tasarladı. Kurabiyeler'in üzerinde Derya hanımın programının adı yazıyor ve renklerin uyumu muhteşem gözüküyor. Ve itiraf ediyorum ben bunları çok kıskandım:)





Bunlarda Göknur ile Aykut'un aşk hikayeleri bence çok güzel bir fikir. Esra hanım' a hikayenizi anlatıyorsunuz aşkınız nerede başladı?, nerelere gittiniz?, neleri yapmaktan hoşlanırsınız, hatta birbirinize söylediğiniz özel sözlerde olabilir ve Esra hanım bunların hepsinin olduğu bir hikaye ile kurabiyelerinizi hazırlıyor. Bence sevgililer günü için çok iyi bir hediye olur, ben şahsen kendim için sipariş verdim bile.





          Kurabiyeleriniz böyle süslü kavanozlarda geliyor çok estetik ve güzel duruyor. Benim gibi süslü  şeyleri seviyorsanız bunlara bayılacaksınız.




        Bunlar da düğününüzde gelen konuklara verebileceğiniz çok romantik kurabiyeler.




   Bunlar da bebeğiniz doğduğunda hastanede misafirlerinize ikram edebileceğiniz kurabiyeler. Hem odada dekoratif duracaktır hemde herkesin kendine alabileceği bir anı olacaktır. İçinde bebeğinizin adı yazılı olan, cinsiyetine göre rengini kendiniz belirleyeceğiniz süper kurabiyeler.




Eğer sizde benim gibi sevgililer gününde sevgilinize yada eşinize hediye arayışında iseniz hikayeli kurabiyeleri tavsiye ederim çok anlamlı bir hediye olabilir. Tüm özel günlerinizde sipariş vermenizi tavsiye ederim, hem lezzetine bayılacaksınız hemde görüntülerine. Cookie Store a ulaşmak ve sipariş vermek için twitter.com/cookiestoree , cookiestore-esragok.blogspot.com , facebook.com/cookiestoree adreslerinden ulaşabilirsiniz, şimdiden afiyet olsun :)

5 yorum:

  1. harıkaa bunlarr bayıldımm çok güzell ınsan yemege kıyamaz.ellerıne sağlıkkk Esra hanımın:))

    YanıtlaSil
  2. İnsan bunlari yemege kiyamaz ayri, sus diye rafa koyarim valla ���� ayse top

    YanıtlaSil
  3. bayildim ben bunlara. Paylasimin icin tesekkürlerrrr. Aklimda bulunsun. :-) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. sanat eseri gıbı olmus hepsi insan yemege kıyamaz :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel hepsııı =) benımde blogum vr tkp edersnz svnrm ..
    http://fashionandcinema.blogspot.com/

    YanıtlaSil