25 Ocak 2012 Çarşamba

HAFTANIN STİLİ: OLİVİA PALERMO



Bu hafta herkesin çok beğendiği Olivia Palermo'nun stilini paylaşmak istedim. Heralde fotoğrafları en fazla olan ünlülerden olmalı çünkü tarzı okadar çok beğeniliyorki her gittiği yerde çekiyorlar. Bilmeyenler için Olivia modellik ve aynı zamanda oyunculuk yapıyor. Ayrıca henüz daha çok genç, manken 1986 doğumlu. Ama bir gerçek varki ne giyse kendine yakıştırıyor. Aslında tarzı genellikle aynı ama her kıyafetinde bir başka güzel ve şık.




Olivia Palermo genellikle elbise üzerine blazer ceketler giymeyi seviyor. Bende çok beğeniyorum bu tarzı ama başkasında, nedense kendime yakıştıramadım.





En çok kullandıklarından biride clutch. Gece gündüz farketmez çoğunlukla büyük çantalar yerine clutch takıyor. Birde Hermes çantası olmazsa olmazı. Çoğu fotoğrafta aynı çantayı göreceksiniz zaten. Birde leopar botları var onlarıda çoğu kıyafeti ile kombinlemiş ve neredeyse çıkartmıyor ayağından.








İşte Hermes çantaları. Bu pahalı ve ağır çantayıda düz babetlerle, blazerlarla kullanmış. Daha spor hale getirmiş. Ayrıca çok spor giyinip boynuna çok büyük ve gösterişli bir kolye takarakta şıklaştırmış. Beyaz gömlek ve beyaz tişörtte her kadın gibi onunda vazgeçilmezi. Bir beyaz tişörtlede nekadar sade ama şık olunabileceğini göstermiş.








Ve benim vazgeçilmezim siyah elbise. Olivia'da dümdüz sade bir siyah elbise giymiş ayağında booties'leri ve elinde clutch'ı, bence çok sade bir şıklık yakalamış. Benim için sade elbiseler herzaman daha şıktır, bana sorarsanız nekadar az dekolte okadar çekici ve klas duruyor.




Yine burdada klasik blazer ceketi ve beyaz gömleğini deri bir şortla şıklaştırmış.









İşte meşhur leoparlı botları ayağında. Botlarını çok farklı kıyafetlerin altına giyiyor her giydiğinde farklı bir tarz yaratmış. Zaten vazgeçilmezleri beyaz gömleği, booties'leri ve clutchları.





Ayrıca nekadar sade giyinirse giyinsin mutlaka kendini güzel gösterecek takılar kullanıyor. Takıları hep dikkat çekici. Birden fazla bilekliği ve yüzüğü birarada kullanıyor. Benimde çok sevdiğim birşey takı kullanmak. Mutlaka elimde yüzüklerim olur hatta biraz gereğinden fazla. Yakıştırdıktan sonra bence nekadar sadede giyinseniz takıları abartabilirsiniz, hiçbirzaman göze batmaz.




Sanırım deri kıyafetlerde en sevdikleri arasında. Çünkü genellikle deri pantolon, deri şort ve deri montla görebilirsiniz onu. Deri giymeyi bende çok seviyorum, özellikle deri mont favorim. Herşeyle birlikte giyebilirim, kot ve beyaz tişörtün üzerinede oluyor, çok şık siyah bir elbise ve topuklularlada çok şık olabiliyor.





















Olivia Palermo herzaman sade ama şık. Onun gibi giyinmek istiyorum diyenler var ise mutlaka booties, deri pantolon, deri mont ve clutch edinmeliler. Zaten bir kadının dolabında olması gereken şeyler. Umarım sizde benim gibi tarzını beğenmişsinizdir. Ben herzaman sadelikten yana olduğum için tam benim tarzım.






9 yorum:

  1. BEnde cok begeniyorum, ne giyse yakisiyo..tarzini, stilini cok begeniorum..fazla ozenilmemis goruntusunun altinda cok şik bir kadin var..

    YanıtlaSil
  2. Bayiliyorum olivianin tarzina ok sIk

    YanıtlaSil
  3. elbise ceket uyumunu çok güzel yakalamış..zaten nerede sadelik orada şıklık

    YanıtlaSil
  4. Bayılıyorum Olivia Palermo'nun tarzına. Çok güzel resimler secmissin bu arada :)

    YanıtlaSil
  5. organik olmak (dogal):) olmak derdaim fark yaratır bence işte bunun örnegide Olivia görüyoruz bence süper giy taytını üzerine çek çık bir cekett elinde clutch ayagında topuklu bir ayakkabı ama en öenmlisi harika bir gülümseme bir insana bu kadar yakışırr__________bunları bizimle paylaştıgın için teşekkürler sezinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim takip ettiğiniz için:)

      Sil
  6. bende beğeniyorum bu kızı ama çoğunlukla yaşından olgun giyiniyo bence ... mtv de bi dizisi vardı izlemişmiydin orda da çok ağır abla takılıyodu... hep topuzlu felan

    blake Lively,Sienna Miller,Victoria Beckham da diğer favorilerim

    YanıtlaSil
  7. Herzaman sikligi disinda bakimli bir goruntusu var.Sade, fonlu saclarida cok hos.Gercekten giyim tarzi oldukca bakimli ve guzel

    YanıtlaSil