21 Ocak 2012 Cumartesi

SİZLERİN EMEKLERİ VE STİLLERİ



  Ben blog'umda sizlerinde yaptığı şeylere yer vermek istiyorum. Yaptığınız herşey benim için çok değerli, herhangi tasarladığınız birşey olabilir; takı, dekorasyon, kıyafet aklınıza gelebilicek herşey. Her hafta sizlerden gelen tasarımlara yer vereceğim. Birde her hafta yine sizlerin yolladığı kendi fotoğraflarınızı yayınlayacağım yani sizin stillerinizi, giyinip giyinip yollayın bana. Hatta aklınıza gelen fikirleride paylaşıyorsunuz ve bu beni çok mutlu ediyor, fikirlere devam. Hepinizden bol bol fotoğraf bekliyorum ve beni yalnız bırakmadığınız iiçin tekrar çok teşekkür ediyorum.


bana ulaştırmak istedikleriniz için:erbilsezin@hotmail.com

4 yorum:

  1. benim evde kendi yaptığım do it yourself projects sayılabilecek şeylerim var, bu konuda cok fazla video izledim ve blog okudum yaptığım birkaç şeyi ileriki zamanda mümkün olursa sizinle paylaşmak isterim bloğunuz hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. sezincim blogun hayırlıı olsunn bendee beklerimm bloguma:)

    http://fashionbykitty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. merhaba sezincim ben burçak özel günler için kurabiye tasarımı yapıyorum burdanda desteğini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ünlülerin bebek odalarından oluşan bi bölüm hazırlarmısınız sezin hanım

    YanıtlaSil