4 Mart 2012 Pazar

TÜRKAN ŞORAY GÖZ MAKYAJI YAPMAK İÇİN:)

Genellikle hepimizin göz makyajını ve gözlerini çok beğendiği ilk akla gelen isimlerden biri; Türkan Şoray'dır. O'nun gözleri yıllardır efsane olmuştur. Hepimiz o'nun gibi gözlere sahip olmak isteriz. Eğer sizde Türkan Şoray gibi göz makyajı yapabilmek isterseniz ozaman takipçilerimden Sevda Enci'nin yolladığı bu pratik bilgiye göz atmanızı tavsiye ederim. Sevda; bize fotoğraflar yollayarak nasıl uygulanacağını tek tek yazmış. Sevda'ya , bizlerle bu pratik bilgiyi paylaştığı için teşekkür ediyorum.







1- Bu muhteşem gözlere sahip olmak için öncelikle bir adet dipliner edinmemiz gerekiyor. Dipliner'ı doğru bir şekilde kullandığımızda bu makyaja kolayca sahip olabiliyoruz. Takipçim Golden Rose marka Dipliner'ı tercih etmiş, fiyatı da gayet uygunmuş ama marka tercihi size kalmış, öncelikle dipliner satın alıyoruz.







2- Daha sonra gözümüze hafif yukarı doğru eğrilik vererek bir çizik oluşturuyoruz. Bu çiziğin uzunluğu sizin tercihinize kalmış.






3- Sonra oluşturduğumuz çiziği; boş yatık bir üçgen olacak şekilde kirpiklerimizin ortasına kadar bir çizik daha çekiyoruz. Bu şekilde resimdeki gibi yan ve içi boş bir üçgen oluşuyor.






4- Şimdi geldik en eğlenceli kısmına:) Çünkü şimdi sıra, bu boş üçgenin ortasını dikkatli bir şekilde doldurmaya geldi. Hiç bir yer boş kalmayacak şekilde çizgiden dışarı taşırmayarak içini dolduruyoruz.







5- Ve son olarak rimelimizi de uyguluyoruz ve Türkan Şoray gözlerimiz hazır:) Bu arada Türkan Şoray alt kirpik diplerine de dipliner'ı uyguluyor, isteyenler alt kirpik diplerine de ince bir hat halinde dipliner'ı uygulayabilirler. Önemli olan nokta; çizgiyi kapatarak değil hafif dışarı doğru uzatarak çekmektir. Herkese kolay gelsin:)



















www.millandfashion.com/

13 yorum:

  1. gerçekten güzel bi konu olmş:)http://thugce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. az sonra deneyeceğim....teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. bu blogda öğrendiklerimle kız arkadaşlarıma hava atıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. AA SÜPER OLMUŞ VALLA HEMEN DENİYCEM

    YanıtlaSil
  5. Sezin Hanım,sizi büyük bir zevkle takip ediyorum. Sizi çok çok tebrik ediyorum. Çok zevkli konularda yazıyorsunuz.
    Bir de gözlük takan hanımlar için , son moda gözlük çerceleri ile ilgili biz yazı yazsanız ne güzel olur:)

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. çok begendim bende genelde böyle kullanıyorum ama ben kalemle yapıyorum çünkü dipliner kullanmayı beceremiyorum aynısını aldım cok kullanışlı dediler herkes sürebilir dediler ama ben hala kullanmayı başaramadım:):):)

    YanıtlaSil
  7. Harikaaaa tskkrlr:))

    YanıtlaSil
  8. süper hemen denemem lazım tşk.

    YanıtlaSil
  9. vayy çok kolaymış cok güsel bir paylaşım bugün eyeliner sürmeseydim hemen denerdim takipteyim:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. bunu hep yapmak istedim beceremiyodum... ama yaptım sayenizde süper oldu çok çok teşekkürler devamı da gelsin lütfen makyaj teknikleri:)

    YanıtlaSil
  11. gÖZ KALEMİ İLE YAPSAM OLURMU

    YanıtlaSil
  12. iki goz ayni sekil olmuyor ya..yoksa cok pratik..nerde hata yaptiysam

    YanıtlaSil