10 Mart 2012 Cumartesi

MUHTEŞEM BİR FİKİR:GAZETENİZ OJENİZDE:)

Sevgili takipçim Ayda bizler için uğraşmış, fotoğraflamış ve bu muhteşem oje fikrini yollamış. Belçika' da yaşayan Ayda'ya çok teşekkür ediyorum. 
Bu ojeyi yapmak için gerekli olan malzemeler: Pastel renkte oje, sıfır oje(parlatıcı), kolonya ve gazete parçaları.





                                         *İlk önce pastel renkli ojemizi sürüyoruz.





*Pastel oje'yi sürdükten ve oje kuruduktan sonra, parmaklarınızı bir bardağa kolonya döküp içine koyuyorsunuz. Daha sonra da gazete parçalarını kolonyalı tırnakların üzerine bastırıyorsunuz.







*En sonunda da üzerine parlatıcı sürüyorsunuz ki daha güzel dursun diye. Ben bunu daha önce duymuştum ama görmediğim için hoşuma gitmemişti ama Ayda'nın yaptıklarını görünce bayıldım, ellerine sağlık. Bence çok değişik ve güzel bir oje yöntemi, herkese kolay gelsin:)





10 yorum:

  1. aaa ilk defa duydum güzel bir paylaşım:)

    YanıtlaSil
  2. Bunu blog tarihinde ilk kez yapan ve defalarca basına da haber olan sevgili Orlica'dır. Linki de budur. http://lakieroholiczka.blogspot.com/2010/08/newspaper-nails-step-by-step.html ve bizden de Türk blogger olarak inside of my purse blogunun sahibi sevgili ZUZU'dur.Onun da linki burdadır: http://www.insideofmypurse.com/2010/08/gazete-baskili-tirnaklar-newspaper.html

    YanıtlaSil
  3. sezin gerçekten çok işimize yarıyacak şeyler yayınlıyosun ulaşılabilir şeyler.. başka bloklarada bakıyorum gereksiz bi sürü şey var

    YanıtlaSil
  4. ilk kez görüorum ama orjinal olmuş

    http://viverline.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Oncelikle Sanem B'ye cok tesekkur ederim. Bu tirnaklari yaptigima cok pismanim. KEndisinin dedikleri dogrudur. Orlica nin fikridir ama heryerde benim fotolarim ve tutorialim izinsiz ve ismimsiz kullanilmaktadir. Su anda mahkemelik durumda oldugum bi kac firma bulunmaktadir. YAbanci ve yerli basin bu yazima cok fazla ilgi gostermistir. Ozellikle bi kac milyon takipcisi olan refinery29 da yazim yayinlandiktan sonra heryerde bensiz cikmaya basladi. Cok uzucu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle emeğinize sağlık ama bu fotoğraflar takipçime ait kendisi çekip bana yollamış ben ilk defa ondan duydum,ama sizin fikrnizmiş öğrenmiş oldum ellerinize sağlık:)

      Sil
  6. ben yaptım çok beğendim teşekkürler paylaşım için ;)

    YanıtlaSil
  7. bu töntemde en önemli nokta tırnağınızda ne yazdığı. zira cinayet haberi denk gelirse trajikomik olacaktır:)önerim moda sayfaları, güzellik önerileri haberlerinden kesmek.

    YanıtlaSil
  8. Manikür pedikür yasağım kalkar kalkmaz mutlaka uygulayacağım, bayıldııım :)))

    YanıtlaSil