19 Ocak 2012 Perşembe

HAFTA'NIN STİLİ:ÖZLEM YILDIZ



Sizlerle her hafta bir ünlünün stilini paylaşacağım. İlk önce Özlem Yıldız ile başlamak istedim hem onu çok sevdiğim için hemde bana uğurlu geleceğine inandığım için. Özlem Yıldız; yıllardır ekranlarda severek izlediğimiz en önemliside her giydiğini ve tarzını takip etmekten hoşlandığımız çok başarılı bir sanatçı.Yaptığı bütün işlerde çok başarılı oldu. En son dans yarışmasında da süperdi. Her dalda başarılı olabiliceğini birkere daha gösterdi herkese. Efendi duruşu ve düzgün aile yaşantısı ile hepimizin sevdiği biri o. Özlem Yıldız'ın stilini çok beğeniyorum.Öncelikle en önemli şey yerine göre giyinmeyi çok iyi biliyor ve her giydiğini kendine yakıştırıyor. Genellikle spor giyiniyor ama en spor halinde bile uzun boyu ve düzgün fiziğinden dolayı olsa gerek göz alıcı olmayı başarıyor. Ben genellikle ünlülerin günlük hayatlarında neler giydiklerini daha çok merak ediyorum oyüzden Özlem'inde günlük hallerini paylaştım. Herzaman olduğu gibi Demir'le alışverişteyken bile bakımlı gözüküyor. 












Bunlarda Özlem'in özel albümünden fotoğraflar kullanmama izin verdiği için ayrıca teşekkür ediyorum. Bu fotoğraflarda bir önce yaptığı programda giydiklerini görüyorsunuz , birbirinden renkli ve şık tercihler yapmış.


















Buradada dünyalar tatlısı oğlu Demir'le, çiçek desenli bir elbise tercih etmiş ve cıvıl cıvıl gözüküyor. Özlem'in en çok kullandığı aksesuar ise çanta. Tercihini Chanel çantalardan yana kullanıyor ve ona çok yakışıyor. Ayrıca günlük hayatındada takıyı çok kullanıyor, genellikle altın rengi takıları bronz teniylede çok uyumlu görünüyor. En çok sorulanda Özlem Yıldız'ın kaşları, benim tanıdığımı bilenlerde kalıcı makyaj olup olmadığını soruyorlar. Kaşları tamamen doğal ben tanıdığımdan beri böyle onuda bilgi olarak vermek istedim.












Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim ; bu siyah pullu elbise içinde Özlem prenseslere benziyor kısacası her giydiğini kendine yakıştırıyor ve modayı yakından takip ediyor. Bu siyah elbiseside son yılların vatka modasının en güzel örneklerinden.



30 yorum:

  1. Siyah mini payetli elbiseyle muhteşem gorunuyo gercekten...

    YanıtlaSil
  2. Kendisini cok seviyorum ve herzaman ekranlarda gormek istiyorum. İlk fotograftaki pantalonu bi insana ancak bu kadar yakisabilir. Zevk sahibi olmak boyle bisey olmali.

    YanıtlaSil
  3. duruşuyla gençlere örnek olacak bir insan.. spor hali çok daya güzel ve havalı durmuş. ama teni çok yanık olmasa daha doğal bi havası olur. ama oldukça başarılı....

    YanıtlaSil
  4. SEZİN HANIM HAYIRLI OLSUN ÖNCELİKLE BENİM SİZDEN İSTEĞİM LÜTFEN EN KISA ZAMANDA BAKIM ÜRÜNLERİ, MAKYAJ EN ÇOK KULLANDIGINIZ FAVORİ BAKIM-KOZMETİK ÜRÜNLERİNİ İLE İLGİLİ BİR POST HAZIRLAMANIZ :)

    YanıtlaSil
  5. sadece pembe elbisesi ve makyajı güzel değildi, güzelliğini gölgelemiş,taş gibi maşallah..

    YanıtlaSil
  6. serap özkan gülcüler19 Ocak 2012 15:38

    gülüşü yeter o ne giyse yakışır

    YanıtlaSil
  7. Ne giyse yakıştırıyor kendine süper

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Özlem Yıldız'a ba-yı-lırım bu arada. Ne giyse yakışır ona, onun sıcak gülüşü yeter insana.İçimizden biri o, sempatik tavırlarıyla her zaman gönlümü fethetmiştir.

    YanıtlaSil
  10. Sezincim blog dünyasına hoş geldin. Bu güzel stilinle endamınla daha önce gelmeliydin:)
    Sabırsızlıkla yeni postlarını bekliyorum, özellikle bu postu çok beğendim.Özlem Yıldız'ın stiline ve fiziğine hayranım. Ben de moda blogu yazıyorum seni bloguma beklerim umarım beğenirsin.
    Sevgiler♥
    http://itsmequeent.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. öncelikle hayırlı olsun tatlım,çok sevindim,güzel postlar yapacağındanda eminim.:)bende özlem yıldız'ı ve tarzını beğenirim,herşeyden önce samimi.:)

    YanıtlaSil
  12. cok seviyorum özlem yildizi senelerden beri izlerim ve gidikleri cok yakisiryor kendisine

    YanıtlaSil
  13. 8.RESİMDEKİ ELBİSE TAM BENİM TARZIM YAA... -HA-Rİ-KA !:(

    YanıtlaSil
  14. iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz.Özlem adınada yazdıklarınıza teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  15. büyülü papucs özlem: bol şans canım:)

    YanıtlaSil
  16. gercekten çok hoş bir bayannn giyimiylee aile yasantısylaa...

    YanıtlaSil
  17. Ayyyy cookk guzeel hepsi birbirinden. Zaten begendigim biri, hele siyah simli elbisesini ozellikle cok ama cok begendim :)) Hersey mi yakisir bir insana :))

    YanıtlaSil
  18. ozlem yildizi taa genc tv vj iken tanirim ve onun icin genc tv ye gitmisligim vardir ozlem burda yani ekranlarda gordugunuzden cok daha guzel ve alimlidir ben onun yuzunu degil en cok kalbini severim burdan soylemek isterim kendisinin yuzu kadar kalbide cok guzeldir kisacasi bu ekranlara yakisiyor ve daima gormek isterim kendisini senide sezincim cok tebrik ederim ve basarilarinin devamini dilerim.Her hali guzel ama Ben en cok kirmizilar icinde begendim kendisini

    YanıtlaSil
  19. bende çok beğenirim :)

    YanıtlaSil
  20. normal hayatinda daha guzel giyiniyor ekranlardan bence

    YanıtlaSil
  21. içi dışı bir kaliteli ve asil bir kadın o... güzel yorumların ona katabileceği daha fazla bir şey yok o zaten işi zirvesinde...

    YanıtlaSil
  22. çok güzel ve şık bir kadın hep mutlu olur inş.

    YanıtlaSil
  23. kadının giyim stili harika...moda ile iligili daha çok şey bekliyorum ..

    YanıtlaSil
  24. harika çok şık giyiniyorm moda ile ilgili daha çok şey görmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  25. söyleyecek fazla birsey yok aslinda butun resimlerinde harika. Sezin hanim sizide tebrik ediyorum bu blog'u bizimle paylastiginiz için..COK TESEKURLER

    YanıtlaSil
  26. Sezin Hn. merhaba,

    Blogunuz hayırlı olsun, yakından takip ediyorum çok da keyif alıyorum. Bu arada benim de bir blogum var henüz yeniyim hobilerimden oluşan küçük dünyamı anlatıyorum... Blogumu incelemeye vakit bulursanız yorumlarınızı almak isterim.
    Sevgiler
    mydream0001.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Ozlem Yildiz in stiline hayranim..Bronz teni ve mukemmel vucut hatlariyla ne giyse yakisiyor..Ama kendi tarzini ve kendine uyanlarida her zaman cok iyi tercih ediyor..Her zaman bakimli ve sik olmasi super bisi keske herkes oyle olabilse :)

    http://www.ilkemozturk.com/

    YanıtlaSil
  28. özlem yıldızın saç rengi çok hoşuma gidiyor.umraım bir gün tutturabilirim bu tonu :)

    YanıtlaSil
  29. sezin ben seni her zaman çok hanım bulmuşumdur duruşun çok asil ki baban o kadar çok meşhur olmasına rağmen senin hazmetmiş haline hayranım rabbim yar ve yardımcın olsun...

    YanıtlaSil