20 Ocak 2012 Cuma

NELER YAPACAĞIM ?



  Sizlerden gelen güzel sözler beni okadar mutlu ediyorki anlatamam.Herşey çok güzel gidiyor diğer blogger'lardan da çok güzel sözler duydum ve destek aldım. Herkese çok teşekkür ediyorum. Blogum'da sizlerle daha çok şey paylaşacağım. Öncelikle sizlerden gelen mailler ile sizlerin kendi tasarımlarınız olan (herhangi birşey olabilir) her türlü şeyi buradan paylaşacağım. Her hafta hafta bir ünlünün stilini paylaşacağım. Sizler için çok sevdiğiniz sanatçılar ile röportaj yapıp onların evlerinden belki kıyafetlerinden fotoğraflar yayınlayacağım. Röportaj için bana söz veren Sinan Akçil, Seren Serengil, Elif güvendik, Mehmet Ali Erbil, Nergis Kumbasar ve Emel Acar ile muhteşem röportajlar yapacağım. Kendi köşe yazılarımı buradan da paylaşacağım. Ayrıca eğitimini aldığım psikoloji üzerine çok faydalı olucağını düşündüğüm konular ile ilgili bilgiler paylaşacağım. Zaman zaman mağazalar'a gidip sizler için fotoğraf çekeceğim. Ayrıca herkes nasıl kilo verdiğimi merak ediyor bunula ilgilide zaman zaman yazılar yazacağım. Kendim ile ilgilide merak ettikleriniz ve sorduklarınızıda paylaşacağım.Beni yalnız bırakmadığınız ve bana destek verdiğiniz için teşekkür ederim. Bana ulaştırmak istediğiniz herşey için hatta kendi tasarımlarınız içinde erbilsezin@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz. Sevgiler... :)

8 yorum:

  1. canımm benımm ıyıkı varsınn...

    YanıtlaSil
  2. Blog dünyası arada bazı adsız arızalar olsa da çok keyfilidir ve yardımseverdir sevgili Sezin. Bize uzak gibi görünen sizin gibi insanları buralarda görmek de çok keyifli gerçekten. Psikoloji üzerine yazılar yazmana çoookk memnun oldum. Mesela biz sana bazı konuları sorarız sende o konu üzerine(psikoloji ile ilgili tabi) yazarsın.Güzel olmaz mı? Mesela neden kıskanırız, neden insanlar şükretmez, ikili ilişkiler v.s. ve yüzlerce konu. Çok teşekkür ederiz.

    Bu arada hep postların altına yazıyorum kusura bakmıyorsunuz değil mi? blogumda 2 ayrı hediye çekilişim var. Katılmak isteyen olursa beklerim.Çok teşekkür ederim.Sevgiler...

    http://papis-style.blogspot.com/2012/01/blogumun-1yili-adina-yine-cekilisim-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim desteğinize önerilerinizi ve psikolojiyle ilgili soruları bekliyorum:)

      Sil
  3. tatlım,heycanını paylaşıyorum,herşey çok güzel olacak inanıyorum,blog dünyasına hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Sezin merhaba,
    Bloğun hayırlı uğurlu olsun, başarılı olacağından hiç şüphem yok:) Postlarını merakla bekliyor olacağım, birara düğün detaylarını paylaşırsan çok sevinirim..
    Güzel blogger,aramıza hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler sözleriniz için bunları duydukça çok mutlu oluyorum.Düüğün,kına, nişan detaylarımın hepsini paylaşıcağım aklımda:)

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık tatlım,blogun çok güzel olmuş...tebrikler.Seda Sayanın evini çok merak ediyorum inşallah resimlerini blogunda görürüz.

    YanıtlaSil