19 Ocak 2012 Perşembe

DİYETTEKİ ATIŞTIRMALIKLARIM



Eminim hepimiz bir dönem diyet yapmışızdır. Bana Twitter'dan en çok sorulan soru nasıl zayıfladınız?bunu daha sonra anlatacağım ama şimdi sizlerle rejimdeyken ara öğünlerde yada tatlı krizlerimde neler yediğimi paylaşacağım. Bu ürünler çok düşük kalorili ve de az şekerli, fazla abartmadan tatlı krizlerinde tüketebilirsiniz. Activia'nın en çok çilekli olanını seviyorum ama kayısılı olanı hatta başka çeşitleride var. Ama bu yoğurtlar prebiyotik olduğu için doktorunuza sorup tüketmeniz daha doğru olur.




Tatlı krizlerimin vazgeçilmezi Light Dondurma , markası farketmez kalorilerine bakıp en düşük kalorili olanından alabilirsiniz. Hatta Mado'nun diyet dondurmalarını ve diyet sütlü tatlılarınıda tavsiye ederim.




Eti Form'da çok sevdiklerim arasında özellikle çikolatalı olanı baya tatmin ediyor.








Bunlar da meşhur Seren Serengil'in Twitter'da paylaştığı Protein Bar'lar. Seren'inkiler Gnc'nin ama başka markalarda da bulabilirsiniz. Bunları genellikle düzenli şekilde spor yapanlar ve ağırlıklı olarak protein ile beslenenler tüketiyorlar.




Veee favorim. Activia'nın kahvaltı için olanı ama ben okadar çok seviyorumki her öğünde yiyebilirim. Meyveli yoğurdun kapağında kendi mısır gevrekleri var içine döküyorsunuz ve yiyorsunuz. Tadı süper ve doyurucu.


Bunlarda favorilerimden Çilek Pestil'i. Ben çilek pestili'ni Carrefour'dan alıyorum. Orada standını göreceksiniz. Çok tatlı şeyleri sevenler için ideal bir pestil. İçeriğinde doğal şeker olmasından dolayı kilo almadan tatlı krizini atlatabileceğiniz bir lezzet.


Vee çocuklar için olan ama tamamına yakını neredeyse sütten oluşan içerisinde  şeker bombardımanı yerine doğal şeker olan bal kullanılan bir çikolata. Normal çikolata yiyeceğinize bunu yemeniz daha iyi olacaktır. Nekadar az şeker okadar iyi.



Kuruyemiş; tabi fazlası zarar ama ben kendim diyet yaptığım dönemde protein ağırlıklı beslendiğim için gönül rahatlığıyla kuruyemiş yiyordum. Bunu tüketme miktarınız yaptığınız diyet ile orantılı olmalı ama bir gerçek varki makul ölçülerde yenilen kuruyemiş hem çok yararlı, hem tok tutuyor, hemde az kalorili. Fındık, ceviz, beyaz leblebi bunların yanında kayısı kurusuda yiyerek hem açlığınızı gidermiş, hem tatmin olmuş ve az kalori almış olacaksınız.




Mavi Yeşil'in çikolatası; normal çikolatadan hiçbir farkı olmayan bu diyet çikolatayı mutlaka deneyin derim benim gibi tatlıya düşkünseniz bayılacaksınız. Kalorisi ve şekeri az ama normal çikolata tadında denediğim en iyi ürün.




Nesfit'in çikolatalısı ve meyvelisi var. Bana sorarsanız ben tabiki çikolatalısını seviyorum. Kahvaltı'da light süt ile birlikte çok lezzetli ve en önemlisi de çok tok tutuyor.






15 yorum:

  1. nerdeyse aynı şeyleri yiyormusuz:)activa cilek,mavi yeşil cik.,eti formlar ve cik. lı nesfit:)ya buarada ben çilek severim de pestili nasıl merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. Off off su diyetler ve kilolarr!!! Tavsiyelerini mutlaka deneyecegim:)

    YanıtlaSil
  3. maviyeşil çikolataları harika ben de tüketiyorum:))))))

    YanıtlaSil
  4. Sezinle zayiflayalim :), cok guzel oneriler. Sen cok guzel kilo verdin canim

    YanıtlaSil
  5. Bu yararli tavsiyeler icin tesekkurler. Bu tur yazilarin devamini heyecanla bekliyoruz:) Bir de ogunlerde yemek olarak nasil beslenerek zayifladigini anlatir misin lutfen.

    YanıtlaSil
  6. Sezin blog alemine hoşgeldiiinnn. Yeni gördüm blogunu ve şu zayıflama konusunda bayagı yardımcı olacaga benziyor. takiptesin;)

    modaliza.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. ayyy sezin süt dilim favorum harika dimi:)

    YanıtlaSil
  8. Ben hiç diyet yapmadım daha öncede belirttiğim gibi genetik miras açısından şanslılardanım ama Kinder Süt dilimini oğluma alırken kendime de alırım:)) Bir de Eti çikolata keyfi (yukarıdaki). Senin diyetini bekleyen birçok arkadaşda netice alır inşallah.

    Bu arada blogumun 1.yaşı vesilesiyle 2 ayrı hediye çekilişim var katılmak isteyen olursa beklerim.Çok teşekkür ederim.Sevgiler...
    http://papis-style.blogspot.com/2012/01/blogumun-1yili-adina-yine-cekilisim-var.html

    YanıtlaSil
  9. mavi yeşilleri şu ara hiç bir yerde bulamıyorum siz nereden alıyorsunuz? :)

    YanıtlaSil
  10. Guzelmis! Deniyicem! :D

    http://vanilladark.blogspot.com yeni blog kesfetmek isteyenlere :)

    YanıtlaSil
  11. ben de diyet ve diğer güzel atıştırmalıklar hakkında ayrıntılı bilgi vermeyi planlıyorum http://hayattanyenilikler.blogspot.com/ takip ederseniz sevinirim daha yeniyim :)

    YanıtlaSil
  12. yeni doğum yaptım bende denemek istiyorum artı kavitasyona gidiyorum unların hepsi işe yarar inşallah.

    YanıtlaSil
  13. Bende diyete gircem tatlı krızım çok çikolata delisiyim ve bunların aynısını yaapcammmmmm :)

    YanıtlaSil
  14. nasıl zayıfladınn...detaylı bilgi versin insanlık adınaaa:)))

    YanıtlaSil
  15. activia süper çok güzelmiş deniyorum ve kilo vermeye başladım

    YanıtlaSil