22 Ocak 2012 Pazar

SEREN SERENGİL GNC'DE SEVENLERİ İLE BULUŞTU



Herkesin çok sevdiği ve hayatını, tarzını, diyetlerini, sırlarını, hatta saçlarını merak ettiği Seren Serengil sevenleri ile Metrocity GNC'de buluştu. Seren Serengil bildiğiniz gibi çok kısa bir sürede 20 kilo vererek incecik oldu. Herkes onun nasıl zayıfladığını neler yaptığını merak eder oldu, oda Twitter sayfasında takipçileri ile zayıflama sırlarını paylaşmaya başladı. Seren yaptığı diyet listesini, yaptığı sporları ve kullandığı ürünleride paylaştı. En çokta GNC'nin protein barlarını duyduk ondan. Protein barları herkes almaya başladı ve sonunda GNC Seren için özel zayıflama paketi hazırladı. Seren'in kullandığı bütün ürünleri daha ucuz fiyata alma imkanı sundu. Dün Metrocity GNC'de Seren sevenleriyle buluşup zayıflama sırlarını ve ürünleri tanıttı. 







Seren Serengil Form Takımı'nın içinde Seren'in kullandıkları var. Bunlara GNC mağazlarından ulaşabilirsiniz ayrıca internet sitesindende sipariş verebiliyorsunuz. Paketin içinde Guarana Formula bulunuyor. Guarana sadece Brezilya'nın amazon bölgesinde yetişen ve diyeti destekleyen çok özel bir bitkidir. Güney Amerika ve Brezilya'da sporculara yüksek enerji elde etmek içinde kullanılıyor. Ayrıca Guarana metabolizmayı hızlandırmaya yardımcı olup vücutta birikmiş yağların yüksek enerjiye dönüşmesine ve kilo verilmesine de yardımcı olmaktadır. Protein Bar'lar ise dengeli ve çeşitli bir diyete ek olarak günde bir bar tüketilmesi öneriliyor. Özellikle spor sonrasında yeniliyor. Bence tatlı krizleri için süper bir çözüm. Paketteki L-Carnitine ise günde bir tane ve spor yapmadan 30 dakika önce alınır ise çok etkili oluyor. Sporda harcadığınız kalorileri arttırıp yağ yakımını hızlandırıyor.





Seren'in Metrocity'deki buluşmasından fotoğrafları Twitter'daki takipçilerim benim için yolladılar. Hepsi Seren'in çok mütevazi olduğunuda yazmamı istediler. Seve seve yazıyorum çünkü Seren'i çok iyi tanırım ve çok severim. Onun kilo verme başarısını herkesle paylaşıp herkese yardım etmeside çok güzel oldu. Ozaman herkes Seren ile zayıflamaya devam etsin ve herkese kolay gelsin. Zayıflayanlar daha sonra bana sonuçları resimlerle yollarlar ise başarılarını buradan herkesle paylaşabilirim.











10 yorum:

  1. ınan süper bir post olmuş ellerine sağlık:) bende kuzucumla gitmek çok istedim ama hastayız gidemedik:( ctesı ataşehirde olacakmış sanırım inşallah oraya gıdebilirim. :)

    YanıtlaSil
  2. zayıflama formüllerini twitterdan da paylaşıyor ve gerçekten mütevazi bir insan..blog açmana sevindim seni de medyadan takip ettiğim kadar mütevazilik konusunda serene benzetiyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ben sereni twitten takipteyim harika biri siz bana başlarda sogukk gözüksenizde blog acmanız yazılarınız twit ten dolayı gayet sempatik ve doğal oldugunuzu anladımm kendinizi yakından tanıtmayı başardıgınız için ve bu şansı bizlere verdiğiniz için çok teşekkürlerr____________

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı düşünüyorum sezinle ilgili samimi ve doğal

      Sil
  4. Seziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnn seniii yurtdisindan takipteyim... Blogunda mesela taninmis isimler 1 hafta ne yiyip ne ictigini/gununun nasil gectigini yazsa ve bir diyetisyende o taninmis ismin yaptigi dogrulari yada yanlislari yorumlasa nasil olur..... optum seni mwaaaaaa

    YanıtlaSil
  5. Süper fikir bunu yapmaya çalışacağım teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ricaaaaaa ederiiiiiiiimmmmmm :))) Bende fikir cooookkkkk :PP
      Basarilar dilerim xxx

      Sil
  6. ben konuk olarak katılıyorum bloguna sezin. çok beğendim ve takip etmeyi düşünüyorum. cilt bakımı, makyaj önerileri,kişisel bakım konularında tavsiyelerin varmı bilmiyorum ama paylaşırsan çok memnun olurum. samimiyetin ve mütevazı kişiliğin bu sanal ortamda bile hissediliyor.mutlu ve başarılı günler dilerim...

    YanıtlaSil
  7. seren serengili çok içten ve samimi buluyorum bence kaliteli bir kadın sende öylesin sezincim:)

    YanıtlaSil
  8. Saclarini degistirdigi iyi olmus...Hic yakistirmiyordum bu aslan yelesi saclari, gecen resmini gordum daha dogal olmus.Daha naturel gorunuyordu..

    YanıtlaSil