23 Ocak 2012 Pazartesi

MARRAKESH OİL



      Twitter'da bana en çok sorulan sorulardan biride saçlarınıza ne kullanıyorsunuz oluyor. Ben size son günlerde kullanmaya başladığım bir ürünü önermek istedim. Ben daha birkaç kere kullandım ama saçları ipek gibi yapıyor, kullananlar inanılmaz memnun. Evet Marrakesh Oil'den bahsediyorum, belki daha önce duymuşşunuzdur. Bu ürün daha önceleri Türkiye'de yoktu, yeni yeni getiriyorlar. Kuaförlerde bulabilirsiniz. Bana bayram tatilinde kardeşim Yasmin Marrakesh'ten getirmişti. Sizde kuaförleriniz satmıyorsa bile ondan sizin için temin etmesini isteyebilirsiniz. Ayrıca bu yağ sadece saç için değil vücudada sürülüyor ve inanılmaz başarılı bir nemlendirici. En kuru cildi bile anında yumuşacık yapıyor ve günlerce sürüyor.















Nedir bu Marrakesh Oil derseniz; bu yağın içinde argan yağı bulunuyor, işte mucizeler yaratan şey argan yağı. Argan yağı sadece Fas'ın güneybatısında yetişen dünyadaki en eski ağaçlardan Argania Spinosa'nın meyvesinin çekirdeklerinden elde edilip geleneksel yöntemlerle üretiliyor. Bu Marakesh Oil; Fas'ın 'sıvı altını' olarak bilinen ve içinde zeytinyağının üç katı E vitamini bulunan argan yağı içeriyor. Argan yağı bir antioksidan etkisi yaratıyor ve cildi yıpratan serbest radikallere karşı bir koruma sağlıyor. Kısacası çok etkili bir yağ. Yasminin Marakesh'ten getirdiği orjinali ve katkısız olanı olduğu için kokusu çok ağır ve açıkçası kötüydü ama kuaförlerde satılan öyle değil kullanabilirsiniz. İşte kuaförlerde satılan yağın şişesi; bu saç için olanı olduğu için küçük bir şişede, fiyatı 70 tl civarı. Saçınıza az miktarda kullanıyorsunuz, özelliklede uçlarına.





15 yorum:

  1. Kesinlikle katiliyorum bende kullandim ve sonuc super ozellikle rofleden yipranmis saclarin kurtaricisi

    YanıtlaSil
  2. bızımde eczanemızde var gercek argan yagı ordan getırttık bıraz pahalı ama daha kuzuk sıselere koyup uygun fıyata verıyoruz mucızevı bır yağ!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Seda mh,
      İsmim Melek İstanbuldan yazıyorum size, Orjinal Getirtdiğinizi yazmışsınız. bende böyle bir ürün istiyorum ( orjinal ve gercek) fakat piyasayada güvenemiyorum.
      Ürünüzle ilgileniyorum bana dönerseniz memnun olurum.
      Mail: melekyildirima@hotmail.com
      Bilginize,
      Syg

      Sil
  3. Evet kullaniyorum.. Serum gibi birsey.. Saclarimi bir kac kez ust uste boyattiktan sonra yipranmisti ve bu yagi kullanmistim ve simdi yumusak saca sahibim.. solaryuma cok girdigim icin kuru bir cildim oluyor vucuduma da surdugumde de yumusacik oluyor :)) sizin sayenizde de daha cok bilgi edinmis oldum tesekkurler :))ayse top

    YanıtlaSil
  4. ancak bak sizin koyduğunuz fotodaki yağdan 66 tl civarı buldum sizce orjinal değilmidr?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okadar fark olabilir arada kuaförden kuaföre değişebilir bence orjinaldir ama siz yinede daha bilindik kuaförlerden almayı tercih edin:)

      Sil
  5. Ben de Argan oil kullanıyorum. Kuaförümden aldım 100 ml şişe 149-TL.Çoook memnunum.Ayrıca ben de cildime vücuduma çok az miktarda sürüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sezin merhaba,

    Üretici firmanın ismi var mı acaba arkasında, paylaşırsan sevinirim, merak ettim ben de bulmaya çalışacağım.
    Sevgiler,

    Naz'
    http://www.hergunluk.com

    YanıtlaSil
  7. sanırım bahsettiğin yağ bu hemen sipariş ediyorum:)))

    YanıtlaSil
  8. aktarlarda küçük şişelerde satılan argan yağı aynı değil mi?
    tek ürün saç, yüz ve vücut için kullanılamaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanılıyor tabiki hem vücudunuza hem saçınıza kullanabilirsiniz:)

      Sil
  9. Yani bunu durulamiyoruz dimi sezin dustan sonra kuru sacami suruyoruz?? Dogru anladim?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunu durulamıyorsunuz nemli saça uyguluyor genellikle kuaförler kuruyada olur bence uçlarına ama kuaförünüze yinede sorun:)

      Sil
  10. Marrakesh gerçekten mucizevi bir üründür. Seçkin kuaförlerden bulabileceğiniz gibi www.kozmarmarket.com'dan da satın alabilirsiniz. Kozmar Kozmetik olarak distribütörü olduğumuz ve 100% memnuniyetle sattığımız marrakesh ürünlerini kuaför salonlarınız da sergileyip müşterilerinize satabilmeniz için stand veriyoruz. Ayrıntılı bilgi için: info@kozmarmarket.com'dan iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  11. içerisinde argan yağı varsa ve saf argan yağı ise gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil