30 Ocak 2012 Pazartesi

KOLAY FRENCH YAPIMI :)




Benim ne renk ojeler kullandığım çok soruldu, çok fazla sadelikten yana olduğum için benim elimde french ojeden başka birşey pek göremezsiniz. Bana en temiz ve en güzel gelen ojedir. Herkesin kuaföre gitme yada düzenli olarak manikür yaptırma imkanı olmayabilir. Bu yüzden sizlerle muhteşem bir french oje sürme yöntemi paylaşacağım. Yıllar önce okuldan bir kız arkadaşım evinde yaparken görmüştüm, bu konularda becerikli olmamama rağmen denediğimde yapabilmiştim ve bana çok pratik gelmişti umarım sizde beğenirsiniz. Bu fikri hatırlamamı sağlayan ve fotoğraflarıda yollayan twitter'dan bir takipçim Sevda Enci, ona da teşekkür ediyorum. Çok güzel bir şekilde hazırlayıp bana yollamış. Şimdi bakalım pratik french oje sürme nasıl oluyormuş.





1- Öncelikle french yapmak için  gerekli olan iki renk beyaz oje edinmemiz gerekiyor. French için benim kullandığım flormar 310 numaralı beyaz ve yine flormar ın 319 numaralı kırık beyaz ojesi. Bu arada flormar 319' u iki kat sürünce çok güzel oluyor.









2- Tabiki french yapmak için öncelikle varsa elimizdeki ojeyi temizliyoruz.







3- Kullanacağımız kar beyaz olan ojeyi yani flormar 310' u avucumuzun etli olan kısmına enlemesine sürüyoruz.










4- Tırnağımızın french olacak kısmını yani ucunu; avucumuza sürdüğümüz ojeye bastırıyoruz, sanki oraya soldan sağa bir  çizik atar gibi. Ucundaki beyazı kalın yada ince yapmak sizin elinizde. Zaten avucumuzdaki ojemizin üzerinde tırnağımızın hilal gibi şekli çıkıyor. Ben genellikle kalın yapmayı tercih ediyorum.




5- İşte tırnağımızın ucu sanki başkası yapmış gibi düzgün bir şekilde beyaz oluyor.



















6- Ucuna sürdüğümüz beyaz oje kuruduktan sonra, üzerine kullanacağımız ojemizi sürüyoruz. ben flormar 319' u iki kat sürüyorum. İki kat sürersek herzaman daha dayanıklı oluyor ve rengi daha güzel oluyor.







7- İşte frenchlerimiz hazır, sanki kuaförde yapılmış gibi oluyor. Bunu mutlaka evinizde deneyin, birkaç denemeden sonra çok memnun kalacaksınız. Alıştıktan sonra inanılmaz pratik bir şekilde, iki dakikada ve kusursuz yapmaya başlayacaksınız. Herkese kolay gelsin:)



54 yorum:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa harika ılk defa duyuyorum bende selo bantla yapardım hem bu daha pratıkmıs tesekkurler :))))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    benimde yeni öğrendiğim kolay french yöntemi bilmeyenler için paylaştığınız iyi olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. gerçekten nekadar da kolaymış hemen denemeli :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa saka gibi :) cok guzel bu yontem bayildm hemen denicem:)

    YanıtlaSil
  5. bende yaptım şimdi birkaç defa dafa uygularsam daha antremanlı olacağım teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ben de bu yöntemle çok sık ve çok rahat yapıyorum french ojelerimi. Yaptıkça da çok hızlanıyorsun.

    http://papis-style.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. bu yöntemi hiç duymamıştım normalde yapabilen biriyim ama bu çok daha pratik bir yöntem.güzel bilgi için çok teşekkürler

    sevda

    YanıtlaSil
  8. harika bir yöntem ve cok kolaymis, kimseye ihtiyac olmadan tek basina yapilabilir..tesekkürler sezin hanim :)

    YanıtlaSil
  9. bu bılgıyı bızımle paylastıgın ıcın cok teskkur ederımm.. hep cok merak etmısımdır ama bı turlu yapamamısımdır.. sayende artık bende yapabılıcemmm çok saol :)

    YanıtlaSil
  10. şoke oldum:) tırnak bantlarıyla bile cebelleşiyoruz french yaparken hemen deneyeceğim süpper

    YanıtlaSil
  11. Tam olarak anlayamadim tirnagimizin icine mi ustune mi denk getirmemiz gerekiyor ojeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnağınızın ucunun dış kısmına çizik atar gibi,soldan sağa dogru yaparsanız oluyor.

      Sil
  12. Acayip kolay pratik bir yontem denedim 5 Dk da hallettim cokta guzel oldu superrr sagolun :)))

    YanıtlaSil
  13. süpeeer...harika bir yöntem gercekten:)

    YanıtlaSil
  14. merhaba sezin hanım..sizi çok beğeniyorum..ben saç rengimden çok sıkıldım..sizinki gibi bir röfle istiyorum..bir çok defa denedim ama kuaför yapamıyorr.turuncu gibi bir renk çıkıyor..sizden ricam beni bilgilendirirmisiniz..kuaföre gittiğimde nasıl anlatayım..hangi renkleri kullansın..şuan saçlarım kahve tonlarında.nasıl röfleye dönebilirim..teşekkür ederim..sizi çokk öpüyorum..

    YanıtlaSil
  15. cnm çok teşekkür ederim sözlerine:) ama bende röfle yaptırıyorum ama çok uzun süre aralıklarla yaptırıyorum sarışın olmayayım diye bal rengi yaptırıyorum ama en önemlisi senin kendi saç rengin çok koyu ise genelde turuncu olabiliyor, benim kendi rengim açık olduğu için bu renk oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben gülçin yıldırım..daha önceki msj da adımı yazmayı unutmuşum kusura bakmayın..röfle konusunda soru sormuştum..ilginize ve alakanıza çok teşşekkür ederim..önümüzdeki hafta bal rengine boyatıp röflemi yaptırıcam..bakalım nasıl olacak..çok seviyorum sizi..hep mutlu olun..

      Sil
    2. Cnm ana rengini kahve yaptır ama açık bir kahve onun üzerine bal rengi röfle attır,bazını çok açık yaparsan diplerin çıktığında güzel durmayabilir:)

      Sil
  16. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  17. aaaa süpermiş teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkürler.dediğiniz gibi yaptıracam.yaptırdıktan sonra fotoğrafımı sizinle paylaşacağım..hoşçakalın.görüşmek üzere.gülçin yıldırım.

    YanıtlaSil
  19. Sezin, seni yetiştiren anne babaya helal olsun bu kadar mı ağırbaşlı ve tevazu sahibi olunur... paylaşımın için özellikle teşekkürler. Sevgilerimle
    Nesrin Bilgi

    YanıtlaSil
  20. mailinizi bilmiyorum ama.:( gülçin.

    YanıtlaSil
  21. bende dün yaptım çok güzel oldu harika bayıldım tşk

    YanıtlaSil
  22. HARİKA Bİ YÖNTEM ÇOK PRATİK HEMEN DENEMEM LAZIM ...
    ÇOK TEŞEKKRLER!!!

    YanıtlaSil
  23. selamlar, bilgunla tesadüfen tanıştım bugün ve bayıldım. ama en çok da bu post beni kalbimden fethetti :) ben ki ojeyi bile doğru düzgün süremezken bu yöntemle 2 dkka da yapıverdim frenchi ve sadece ilk denemede :) izninle bu postu kendi bilogumda da paylaşıyorum ki benim gibi bu dertten muzdarip insanlar da sevinsinler benim gibi :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. he he he:)) bu kadar kolaymıydı :)

    YanıtlaSil
  25. Süpermiş,hemen denedim , çok kolay ve fazla beceri gerektirmiyor.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  26. sezin hanım bıde kozmetik alışwerişi yapıp wıdeo weya foto ile bıze gosterebilirmisiniz...

    YanıtlaSil
  27. kaliteli olmak zordur bu kelimenin hakkını en iyi veren insanlardansın bol sans sana blogunda :)

    YanıtlaSil
  28. çok teşekkür ederim çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  29. 6-7 yıldır sadece french yaptığım için olsa gerek başka yöntemlere ihtiyaç duymadan normal yöntemi başarabilenlerdenim..:) french ucuna cektiğim fırçayı kesip incelttiğimde de mükemmel sonuç alıyorum.tavsye ederim.:)

    rakı beyazı olarak flormar 412(319 ile hemen hemen aynı ama hiç fırça izi bırakmıyor), mat beyaz olarakta flormar 06 öneririm..mutlaka denemelisiniz.
    sevgiler

    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil
  30. süpermiş!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  31. süpermiş!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  32. bana okadar çok meşakatli gelen bir oje surme işlemi oldugundan kendim hiç yapmıyordum desem yeridir. Ama bu yontemi denedim ve basarılı oldugum ıcın artık hep özendiğim işlemi kendi kendime yaparım. çok pratik teşekkürler paylaşımınız için çok yardımcı oldugunuz

    YanıtlaSil
  33. Sezin hanım astar kısmında 319 yerine herhangi bir markanın toz pembesi veya çok açık ten rengi kullanırsanız daha güzedl oluyor.319 sürdükten biraz sonra morarır gibi olur bu renkleri tercih ederseniz bu sorun ortadan kalkıyor.Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  34. Bugün denedim gerçekten çok güzel oldu... bu tür pratik bilgilerinizin devamını bekliyoruz teşekkürler..

    YanıtlaSil
  35. Süpermiş :-)))

    YanıtlaSil
  36. Süper bir fikirmiş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  37. Benim bildigim bir yontem daha var o zamanda guzellik merkezinde yapilmish gibi oluyor :)yapishkan bandla :) tirnagin uc hissesini acik birakiyorsunuz yapishkan bandla sonra beyaz ojeyi suruyorsunuz 2 kat 5 dakika sonra bandlari sokuyorsunuz ve diger rengleri vuruyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  38. ben bu yöntemle hiç yapamadım ancak bantla daha kolay oluyor ama her şey için sağolun sezin hanım :)

    YanıtlaSil
  39. kendime french yapamazdım defalarca denedim sayenizde artık harika french yapıyorum çok teşekkür ediyorumm harikasınız

    YanıtlaSil
  40. harika yaaaa saniyeler aldı yapmak :))

    YanıtlaSil
  41. çok pratik olan bu yöntem THY hosteslerinede eğitimde öğretilmektedir.
    http://caaglaremre.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  42. kolay mış süper oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. bende defter bandı ile yapıyorum onla daha güzel oluyor

    YanıtlaSil
  44. Sezin Hanım Merhaba,
    saçlarınızda ilgili çok soru sorulmuş ama bir kez de ben sormak istedim. Saçlarım kahverengi sizin saçınızın rengine bayıldım. Acaba zemine hangi renk yaptırıyorsunuz ve üstüne ne renk balyaj attırıyorsunuz:) teşekkürler

    YanıtlaSil
  45. Sezin Hanım Merhaba,
    saçlarınızda ilgili çok soru sorulmuş ama bir kez de ben sormak istedim. Saçlarım kahverengi sizin saçınızın rengine bayıldım. Acaba zemine hangi renk yaptırıyorsunuz ve üstüne ne renk balyaj attırıyorsunuz:) teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. Yapıyorum fakat ince oluyo nasıl kalın yapabilirim

    YanıtlaSil
  47. Ben bu yontemi denedim beceremedim pek, bir de elime surdugum oje bir tirnagi surene kadar kuruyuverdi :/

    YanıtlaSil
  48. Harika :) ben zaten boyle şeyleri hic beceremem tam bana gore bunu yapabilirim :)

    YanıtlaSil