2 Şubat 2012 Perşembe

VICTORIA BY VICTORIA BECKHAM



Victoria Beckham'ın Victoria by Victoria Beckham 2012 ilkbahar yaz koleksiyonu satışa sunuldu. Victoria Beckham bu koleksiyonu için 'gardırobumun farlı bir yüzü' tanımını yapmış. Koleksiyonda huzurlu ve soft renkler tercih etmiş. Desenli olanları bende beğendim ayrıca pastel renklerde tam yaz mevsimine göre olmuş. Yazın bu elbiseleri ister topuklu ayakkabı ile istersenizde düz ayakkabılarla rahatlıkla giyebilirsiniz. Ama bana sorarsanız bir önceki koleksiyonu daha ağır ve daha zevkliydi, bu biraz daha sıradan ve günlük olmuş. Ama eminim bu yaz çok kişinin üzerinde göreceğiz. Eğer sizde bu elbiselerden almak isterseniz Kanyon Harvey Nichols mağazasında bulabilirsiniz.




























































5 yorum:

  1. Bir önceki kolleksiyonu çok daha başarılıydı. Bu tam anlamıyla hayal kırıklığı... Elbiseler son derece özensiz ve bir kadının vücudunu asla güzel gösterebilecek tarzda değil.. Çok riskli kıyafetler.. bizim yerli markalarımız bile eminim bu yaz bundan çok daha iyi kolleksiyon çıkaracaktır.. çok başarısız buldum açıkcası..

    YanıtlaSil
  2. YEŞİL AYAKKABIYLA GİYİLECEK KIYAFET MODEL VE RENKLERİNİDE GÖRMEMİZ MÜMKÜNMÜÜÜÜ :)))

    YanıtlaSil
  3. Keşke sunu begendim diebilseydim..Çok fena bi koleksiyon olmuşşş...

    Sevgiler Nino

    Benim bloguma da beklerim..
    http://ninostudio.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Valla ben hakan akkaya diyorum modadan anliyan tek isim tüm dùnyada baskada biey demiyorum saygilar sezin hanim....

    YanıtlaSil