26 Şubat 2012 Pazar

BABY SHOWER BRUNCH

Baby Shower için doğum öncesinde yapılan yani hamileliğin genellikle son dönemlerin de organize edilen bebek kutlama partisi diyebiliriz. Baby Shower yapmak son yıllarda bizim kadınlar arasında da moda oldu. Baby Shower'ı genellikle anne adayının en yakın arkadaşı onun için düzenler, bebek için bir ihtiyaç listesi oluşturulur ve kutlama yapılacağı gün hediyeler getirilir. İsterseniz bir mekanda ya da evinizde yapabilirsiniz. O güne özel menüler, süslemeler ve ufak hediyeler de hazırlanabiliyor. Ben sizler için bir Baby Shower brunch fikri buldum. Çok güzel ve özenerek hazırlanılmış bir kahvaltı sofrası karşınızda:)
















kaynak:www.celebrationsathomeblog.com
                      https://www.limango.com.tr

5 yorum:

  1. insanın evlenesi ve çocuk sahibi olası geliyor :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyorlar...genç ve doğum yapma yaşıma dönmek istedim.neyse torunlara inşallah:))

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel :) Bloguna da beyaz arkaplanı çok yakıştırdım.

    YanıtlaSil
  4. ba-yıl-dım..nekadar güzel bir blog bu böyle emeğinize sağlık..Yazılarınızı gezerken hiç sıkılmadım..başlıklar harika:) baby shower fotoğraflarıda çok güzel renklerin içinde kaybolası geliyor insanın..Banada beklerim:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel sözlerinize beni çok mutlu ettiniz:)

      Sil