5 Nisan 2012 Perşembe

NERGİS KUMBASAR BUGÜN NE GİYDİ ?

 Ve bugün sizler için canım Nergo'cuğumun ne giydiğini görüntüledim. Nergis Kumbasar ile ilgili yazabileceğim çok şey var ama onları, onunla yapacağım röportaja saklıyorum. Bundan sonrada aralarda sevdiğiniz ünlülerin ne giydiklerini paylaşacağım. İlk konuğumuz Nergis Kumbasar; ona çook teşekkür ediyorum:)


Nergis Kumbasar'ın üzerindekiler: Bluz:Dolge&Gabbana, Pantolon:Polo Garage, Ayakkabı:Sertaç Delibaş tasarımı, Çanta:Amerika'dan Vintage.
                                                 







*Fotoğraflar kaynak gösterilmeden kullanılamaz.

11 yorum:

  1. çok seviyorum nergis kumbasarı güzelliği giyimi tarzı hosuma gidiyo ve kendıme yakınhissediyorum nedense:)

    YanıtlaSil
  2. cok farklı renkler birarada ama cok şık olmuş farklı buldum çok begendim:) ayrıca ünlülerin ne giyindiklerini paylaşacagın içinde cok sevindim:) hergün hergün hergün paylaş:)

    YanıtlaSil
  3. mütiş olmuş.........

    YanıtlaSil
  4. kadın taş ya

    YanıtlaSil
  5. çok hanım çok asil kadın _________

    YanıtlaSil
  6. Pantolonu çok güzel. Rengi, kesimi, kalıbı ve paça boyu özellikle 10 numara. Çok beğendim Nergis hanımı. Zaten ben de onu eskiden beri çok beğenirim. Çok ağır, hanım biri.

    YanıtlaSil
  7. nergıs kumbasarı cok severımmm cok sırın bır kadın bence ::) cok da begenırım gıyım tarzınııı..

    YanıtlaSil
  8. Son derece zarif ve zevkli...kalite her zaman kendini belli ediyor..

    YanıtlaSil
  9. leopardı, danteldi...süs köpeği gibi gezmek şart değil ŞIK olmak için...ilkel olanlar çok süslenir...buyrun ispatı..helal olsun nergis hanıma...

    YanıtlaSil
  10. yaa ben koltuklara bayıldım nereden acaba biraz alakasız oldu ama :))

    YanıtlaSil
  11. çok şeker bir kadın.senenin trendi saks mavisi yakışmış.

    YanıtlaSil